gezond snoepen?

Haai,
weten jullie lekkere gezonde tussendoortjes?
plaats hier maar eventjes :slightly_smiling_face:
x Maxime

Een fruitsalade.
Ik had eens een gemaakt met ananas, mango en kokos :V

Hmm, ik vind een appel en kiwi enzo wel lekker :slightly_smiling_face:.
maarjaa, je moet het lekker vinden heh!! Ik vervang het nou al 3 weken i.p.v chocola!
X

cherrytomaatjes =)…

Rijstcrackers? Van die Japanse.

Salades inderdaad :slightly_smiling_face: En als je toch zin hebt in iets zoets: eierkoek. Daar zitten niet heel veel calorieen en dingen in en het is zooo lekker

Rijstwafels met hero-light-jam, das zó lekker, die jam smaakt écht nog naar aardbeien ipv heel zoet :grinning:.

Van die heerlijke cherrytomaatjes [Hb er net een gepakt =d] Of Supeerrr zoete druiven (L) Of RIJSTWAFELS [met kaas]!!

Of yoghurt/biogarde met vruchten.

Komkommer, worteltjes, kauwgom (zoete, maar wel suikervrij), bouillon, aardbeien, rijstpoppetjes (of zoiets dergelijks).

wortels, verse ananas, vitalinea toetjes, eierkoek, ontbijtkoek (liefst mager of volkoren!) rijstchips

Bananen
Druiven
Aardbeien
Een soort zelfgemaakte Danio: Yoghurt en magere kwark mengen en dan fruit erin naar smaak… yumyum (soms doe ik er een klein scheutje vanillevla erbij)
Komkommer plakjes
Idd Japanse Mix
Tutti Frutti!!! (Gedroogd fruit dus, to die for)
Musli repen

druifjes, madarijnen, rozijntjes, worteltjes…alles wat fruit is zegmaar.

fruit
eierkoeken
ontbijtkoek
groente
zelf gemaakte smootie Jum Jum!

zitten goeie ideeen bij!
dankje:)

2-packs van snack a jacks (caramel en kaas zijn er dacht ik…)
appel
druiven
fruitsalade
pakje crackers
ontbijtkoek
thee
die zakjes met ‘snoepgroente’
(handig om mee te nemen!)

Omg, dat zijn echt precies drie dingen waar ik echt van over m’n nek ga!!! Gadverdamme! x’)

snoepgroente wat is dat precies? :open_mouth: waar kan je het halen En hoe ziet het er uit?^^

cherry tomaatjes
worteltjes
appel met zoetstof en kaneel
druivjes
aardbeien

enz.

Appel is hier al vaker gezegd, maar ik eet het altijd in kleine stukjes met kaneelsuiker (niet teveel suiker dan natuurlijk :’) )
Crackers, al eet ik die met een dun laagje aardbeienjam en ik weet niet hoe gezond dat is…
Frambozen met een beetje poedersuiker of zoetstof, superlekker.
Fruityoghurtjes ook, natuurlijk :slightly_smiling_face: