ik ben druk bezig met aankomen, alleen nu is mijn vraag;
zie je het verschil tussen gezond- en ongezond aankomen?
dus als ik bijvoorbeeld 1 kilo aankom met alleen maar gezonde dingen
of ongezonde dingen dat je dat ook in je figuur anders ziet? (beetje onduidelijk:$)
Ik heb geen idee of je daarvan veel veschil ziet.
Maar natuurlijk is voor de lange termijn gezond aankomen veel beter, en zo hou je het ook langer vol,je kan niet je hele leven patat blijven eten.
En bij je huid (bij mij tenminste wel) zul je het ook wel merken, als ik de hele week patat/koekjes etc eet word me huid dr niet echt mooier op.
Je zult het inderdaad merken aan je huid, maar vooral voor je lichaam (van binnen dus) is het beter om gezond aan te komen. Als je te veel vette dingen eet om aan te komen, gaat het ook rond je organen zitten.
Ik ben ook bezig met aankomen, en zorg dat mijn maaltijden gewoon gezond zijn, maar maak me geen zorgen om snacks en koekjes enzo die ik daarnaast eet. Het is natuurlijk het best om me gezond eten aan te komen, maar met een paar vette dingetjes gaat het wel sneller
mij lijkt het dat als je gezond aankomt het een beetje verveeld wordt over je lichaam, en als je ongezond aankomt het rondom je organen in je buik gaat zitten, en je dus voornamelijk daar aankomt
Nee dat maakt geen verschil. Calorieën zijn calorieën. Het maakt helemaal niet uit of je 100 calorieën uit een appel haalt of uit een koek. Natuurlijk zitten er in een koek geen vitamines enzo maar voor calorieën maakt het niets uit. Hoop dat je het een beetje snapt! Je ziet dus geen enkel verschil
denk dat je op de gezonde manier vooral spieren aankomt en op de ongezonde manier vooral vet. Dat zie je wel op je lichaam, dus.
^ja precies, dat denk ik ook
Met ongezonde manier aankomen krijg je veel vet en dat wil je niet, neem ik aan. Op een gezonde manier gecombineerd met spiertraining krijg je een voller lichaam maar blijft het tóch strak, en 't is natuurlijk véel gezonder voor je lichaam.
Veel goede vetten eten en koolhydraten.
Het is niet de bedoeling dat je als een gek gaat eten.
Probeer op de verpakkingen naar de eiwitten koolhydraten etc te kijken.
In zetmeel, zoals bananen is gezond aankomen.
En gezonde vetten zijn ook okee om van aan te komen.
Mocht je twijfelen, dan is je dokter de aangewezen persoon om je te helpen.