gezond leven

hee,

3 maanden geleden ben ik begonnen met fitness en gezonder eten. Alleen mijn probleem is ik ben een moeilijker eten. Hebben jullie nog lekkere en gezonde snacks en recepten die ik zelf kan bereiden? Ik wil meer resultaat zien dat is mijn doel namelijk. Heb jij goed advies voor het kweken van spieren en een gezond levensstijl.

groetjessz

Wat lust je niet? Als we dat weten kunnen we je wss beter helpen. Want zoals je aangeeft ben je een moeilijke eter en ga je waarschijnlijk de dingen die we dan voorstellen misschien niet lekker vinden

mijn lijstje: broccoli, spinazie, bieten, bonen, zuurkool,wokgroente

Ik vind gekookte spinazie niet te eten, maar rauw is het best lekker! Als je het rauw ook niet lust, kun je het combineren met andere dingen, zoals een shake met spinazie, banaan en yoghurt (je proeft dan alleen banaan) of in een salade met tonijn, paprika, augurk, huttekase etc.
De rest van je lijstje vind ik ook niet zo lekker, behalve zuurkool dan haha. Succes!

Maak spring rolls, daar kun je al het gezonde voer in doen wat je maar wil. Mensen doen er oa wortelen, tauge, kip, noodles en komkommer in, julienne gesneden. Maar uiteraard kun je variëren en er je eigen versie van maken!
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar ik zie het veel meer zitten dan een saaie boterham meenemen naar de lunch (komt bij dat ik niet gek ben op brood, alleen de ‘luxere’ soorten)

De bereidingswijze en inderdaad waarmee je het combineert kan veel uitmaken!
Ga experimenten zou ik zeggen