Gezond haar /Gezond gezicht

Heey
Normaal zet ik nooit zoon Topic’s , maar ik krijg redelijk veel complimentjes hoe ik mijn huid & haar zo zacht hou
ik kleur mijn haar al 1 ,5, 9 ,20, 10 3 jaar :grinning:
ik mijn haar blijft zacht & Glanzend!
& ik shmink my nu ook al 5, 8, 7 , 6 3Jaar :stuck_out_tongue:
& natuurlijk moet je je huid verzorgen ! voor geen oneffenheden te krijgen
Volg mijn tips, Ze zijn zeer Goed :slightly_smiling_face:

Haar

Middeltjes

- gebruik honing & koud water, Meng het samen & breng et op je haar ( laat 5 minuten intrekken )

Toevallig nog eitjes over?

- Breng het op je haar aan! en masseer het goed in

- 2 keer per week haar masker aanbrengen,( 6.95 euro voor een Groot potje )
Dit vind ik de beste dingen dat niet duur is , & de producten heb je meestal wel in huis!

Gezicht/huid

Nivea Nivea Nivea Nivea ! maakt je huid super zacht !

Geen Scrub thuis liggen? geen probleem!

Je moeder/vader heeft zeker & vast wel Olie & Suiker !

Meng het samen & Scrubben maar !

Maskeeerrss

Peel off Masker? Super handig , neemt Porien mee !

Yogurt ( gewone yogurt ) +suiker , mengen, Op je huid smeren & komkommers op je ogen

Jongen kaas ! , Neem een lap kaas , haal de juiste vorm van je ogen uit de kaas , mond & neus ook
& leg het op je huid , 45 minuten ong. Direct verschil ! tegen puistjes of oneffenheden

Zo klaar , Dit ware mijn trucjes , voor gezond haar & een gezonde huis & deze middeltjes zijn de beste
Probeer het zelf ook !

HAHAHAHHAHA, doe jij dat kaasmasker echt? 45 minuten? Dat was een fucking grap voor 1 april, meid. Lekker.

Trouwens, wat een nutteloos topic.

Kun je dit soort dingen niet beter als blog doen?

je weet dat je je zinnen heel verkeerd formuleert?

die van het ei werkt wel trouwens

welke gek doet er nou kaas op z’n gezicht

nee is niet nuttenloos :wink:
het heeft direct effect, weetje… je moet my niet geloven, maar als je Huid droog is & je hebt puistjes & Oneffenheden, moet je het maar testen , het geeft veel effect,
& als jij zo doet , ben jij nuttenloos :wink:

Kaas heeft verschillende vitamines , dat je huid verzorgt :wink:
je moet me niet geloven maar het werkt

ik ben Belgisch , ik probeer een beetje op mijn dialect te letten, omdat de meeste hier nederlands zijn :wink:

Door jou schaam ik me dat ik ook een Belg ben :’)

waarom schaam je je? :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de manier waarop je spelt, formuleert, etcetera.

Ik moest lachen.

HAHAHAHAHA DIE KAAS

Misschien werkt smeerkaas ook wel ja :'D TS kun je dat eens uitproberen voor ons

Ga ik proberen. Morgen open ik een topic met mijn ervaringen !

Ik hoop echt dat het helpt dus ik ga der ook zeker wat van proberen!! Ofja behalve dat van die kaas dan dat vind ik niet zo’n leuk idee, rondlopen met een plakje kaas op m’n gezicht.
De volgende keer is het wel makkelijker als je dit plaatst bij blog :slightly_smiling_face:

‘’ Wat doe je ?’’
‘’ oh gewoon zometeen effe kaas kopen bij de jumbo en daarna in mijn gezicht leggen , lekker hoor wil je ook? Zit vol vitamines ‘’ :dry:

HAHAHA DIE KAAS
Alsof die vitamines (?) even in 45 minuten in je huid gaan doordringen. Het enige effect is 2 uur in de wint naar kaas stinken.
Ik ben b.t.w. ook Belg en kan normaal schrijven. Het heeft echt niets met Belg zijn te maken. :’)

Nu heb ik zin in kaas. OM HET OP TE ETEN.

Dit soort tips mogen in het algemeen topic, bijv het topic over gezicht verzorging of het topic over huid verzorging.