Gezond eten

Ik weet dat er eerst ook al zo’n topic was met gezond eten en dat er heel veel topics zijn waar je kunt afvallen. Maar ik wil niet afvallen dus wil ik liever niet bij die andere topics. Ook kan ik dat andere topic over gezond eten niet meer vinden dus dacht ik dan maak ik een nieuwe aan.

Ik wil dus graag gezond gaan eten maar niet gaan afvallen omdat dat niet nodig is. We kunnen dit misschien doen door bijvoorbeeld net zoals in het gezond afvallen topic onze lijstjes te posten etc.

Hopelijk doen er meer mensen mee!

Ik had inderdaad ooit zo’n topic aangemaakt, maar die is totaal verdwenen in de massa’s van topics XDDD Goed dat er weer eentje is! Veel succes, en ik denk dat ik ook wel mee kom doen (:

Oké leuk!

Ik probeer ook al even wat gezonder te eten, maar heb totaal geen discipline, moet ook helemaal niet afvallen enzo… Maar ik studeer gewoon geneeskunde en leer over gezonde voeding enzo en leef dan zelf op pizza, spaghetti, frieten, chips,… wat nu niet echt een goed voorbeeld is :grinning:
Dus ik wil het ook wel proberen…

Leuk! Precies wat ik nodig heb, want ik zit nu bij het gezond afvallen topic maar ik hoef niet af te vallen, alleen maar “op gewicht blijven”

Nou, basislijstje:

O: 2 vb of bb met gezond beleg & één zuivelproduct (melk, yoghurt)
T: pakje liga en een stuk fruit
L: 3 of 4 vb of bb met gezond beleg & één zuivelproduct
T: pakje liga en een stuk fruit
A: (soep), aardappelen, groente en vlees
T: yoghurt, in het weekend eventueel iets lekkers.

Hihi, Sugarrush en CANDYxCHOCIE, wel toepasselijke namen moet ik zeggen :grinning:

Ik begin morgen pas, want vandaag trok mijn lijstje echt letterlijk op niets :grinning:

O:1 kom cornflakes met yoghurt (en suiker…)
T: warme chocomelk en een suikerwafel
L: 2 bruine bolletjes: 1 helft met ham en kaas, 1 helft met aardbeienconfituur, en 1 met speculoospasta
T: een halve zak ketchup chips, en een appel
A: spaghetti bolognese (hhhhmmmm)
T: weet ik nog niet…