Gezond eten op school

Ik heb namelijk een vraagje ,
ik blijf 's middags op school eten maar ik ben aan het dieëten , maar ik lust namelijk niet veel en dat is dan een probleem op school , welke gezonde voeding kan ik op school eten ? :grin:

Diëten is sowieso bullshit, daar schiet je niks mee op. Smeer 4-5 boterhammen, neem een stuk komkommer mee en een appel en klaar is kees, een gezonde lunch.

fruit.

een fruitbakje vol met fruit die jij lekker vind

appel en boterhammen meenemen:)

ik zorg altijd dat ik gewoon geen geld meeneem, een appel en een boterham oid
dan kan ik ook niks kopen en zelf bepalen of ik die boterham of appel eet, want meer heb ik dan toch niet bij me.

^ Een appel alleen lijkt me niet echt een gezonde lunch…

OT: neem een aantal boterhammen mee (en dan niet 1… je hebt er wel wat meer nodig, ook als je aan het dieeten bent) met gezond beleg en fruit als tussendoortje.

Verkopen ze misschien soep? Dat is heel gezond. En voor de rest kan je in de ochtend een slaatje maken met mozarella, tomaten, pijnboompitten, etc.

Zit je op de basisschool? Want op de middelbare eet je namelijk altijd ‘tussen de middag’ op school.

OT; zelf je eten meenemen, maak bijvoorbeeld wat gezonde sandwiches of een lekkere salade !

@ FashiionLoveer : neen ik zit niet op de basisschool , maar bij ons op school kan je kiezen of dat je naar huis gaat of niet . :slightly_smiling_face:

ps : aan iedereen : ze verkopen bij ons op school namelijk geen eten , alleen een broodje , maar dat is meestel met een vettig balletje of americain of een smos , maar aangezien ik geen sla of amaricain lust , is het namelijk nogal moeilijk om dat te kopen :wink: :heart:

Maak 's morgens een salade (gebruik een ander soort sla dan standaard ijsbergsla als je dit niet lust), neem een banaan en een boterham mee. Flesje water erbij en het is hartstikke gezond en lekker.

Neem wortel / komkommer mee?
Ontbijtkoek ipv alle andere lekkere koekjes
Rijstwafels zijn ook lekker en weinig calorieën (:
Verder gewoon bruine boterhammen met - kaas - worst probeer al het zoete te vermijden

Ik ben ondertussen al bijna 5 kilo afgevallen , dankzij jullie tips want ik had er geen enkel idee van hoe ik er aan moest beginnen :slightly_smiling_face: :heart:

5 kilo in 1 maand?! :astonished:

Lol, dat lukt mij nooit hahahah

ik weet ook nooit van ik als lunch mee moet want brood krijg ik niet weg

Ja 5 kilo in 1 maand , wel 2 keer in de week gaan lopen :wink: :heart:

Maar bedenk je dan niet zelf dat je gewoon brood mee kunt nemen naar school (?)

Smeer gewoon een stapel boterhammen met weetikwat en neem fruit mee.
Done.