Ik was laatst jarig en heb behalve leuke dingen ook snoep en chocola gekregen.
Ik wil wel minder snoepen en minder chocola eten, ook voor mijn huid en gewicht, maar ik wil het ook eigenlijk wel opeten want IK heb het gekregen…
What to do?
Ik was laatst jarig en heb behalve leuke dingen ook snoep en chocola gekregen.
Ik wil wel minder snoepen en minder chocola eten, ook voor mijn huid en gewicht, maar ik wil het ook eigenlijk wel opeten want IK heb het gekregen…
What to do?
gewoon opeten, niet zeuren.
je leeft maar 1 keer.
Ik vind dit echt een raar topic. Als mensen zeggen “Eet het op!” of “Eet het niet op!” En handel je daar ook na?
Het is toch een keuze die je zelf moet maken.
Het meest logische vind ik als ik lees "Ik wil minder snoepen en minder chocolade’ Dan doe je dat toch, dan minder je toch. Eet iedere dag een blokje chocolade of wat snoep. Zo krijg je niet teveel binnen [ eet je 80% gezond 20% ongezond] en je kan toch genieten van het snoep.
Je hoeft het toch niet in één keer op te eten? Als je gewoon één keer in de week één klein dingetje eet is het toch ook goed.
Snoep en chocola is heel lang houdbaar, dus je hoeft het niet weg te gooien en ook niet meteen op te eten. Misschien kan je er een klein beetje van eten als je een tijdje gezond hebt gegeten? Dan kan het echt geen kwaad.
(Denna advies, always perfect)