Gezond eten: hoe begin ik eraan?

Misschien is dit een beter lijstje: :slightly_smiling_face:

Ochtend: 2 boterhammen/havermout/fruit (fruit niet alleen da’s te weinig)
Tussendoor: Een stuk fruit
Middag: 3 boterhammen
Tussendoor: Noten, fruit, yoghurt etc.
Avond: warm eten + yoghurt

En gewoon sporten :slightly_smiling_face:

Maar jij kan toch niet oordelen wat ik nodig hebt? Ik leef al jaren op minder en ik ben gezond. Kijk met alle respect enzo, het zal wel een magertjes lijstje zijn en je hoeft het niet aan iedereen aan te raden, maar het is niet perse slecht.

Dat vind ik nou ook. Slecht is het zeker niet, Niet iedereebn eet het zelfde he.
Als je dat lijstje hierboven ziet zijn er maar 2 sneetjes meer
maar de 6 de maaltijd doet ze niet dus ja wat is goed of slecht.

Doe gewoon eten met alles erop een aan zowel kohlenhydraten, vet eiwit, vezels en vitaminen
want dat is wat een mens nodig heb.

En of je nou 1 - 2 - of 3 sneetjes eet lig aan de persoon zelf.

Jawel. Je kan dan wel ‘gezond’ zijn, maar als jij veel te weinig binnenkrijgt dan functioneert jouw lichaam absoluut niet zoals het hoort en heeft het sowieso moeite met normaal functioneren (ongeacht of jij dit nu merkt of niet). En als jij zo wilt leven, prima ik houd je niet tegen, maar geef dan geen foute adviezen door te zeggen dat het geen kwaad kan.

Dit vind ik beter. Daar zitten veel meiden die zelf gezond eten en je tips kunnen geven. Kijk bijvoorbeeld in het gezond afvallen topic. Zelfs als je niet af wil vallen, weten meiden daar (en in andere topics) vaak wel hoe je gezond moet eten. Ik sluit dit topic.