Hee meiden, ik heb een vraagje.
Ik ben sinds afgelopen week begonnen met een soort dieet die ik ongeveer zelfverzonnen heb. Ik ben deze week ook minstens 2 kilo afgevallen en daar ben ik heel blij mee, maar ik vraag me dus nu wel af of het dan eigenlijk wel gezond is.
Ik heb namelijk nu bedacht dat ik s’ochtends heel veel eet, veel brood met beleg, eitjes, etc. En dan ergens in de middag eet ik allemaal gezonde tussendoortjes zoals fruit.
En na 3 uur s’middags eet ik de rest van de dag niks meer. Dus ook geen avondeten.
Het gaat me eigenlijk heel goed en makkelijk af, maar dat komt omdat ik sinds deze week ook heel druk ben geweest dus eigenlijk helemaal geen tijd heb gehad om te eten in de middag.
Ik werk bijvoorbeeld van 17.00 tot 23.00 en dan moet je al van tevoren hebben gegeten (wat ik dus niet doe). En tijdens me werk ben ik toch de heletijd bezig dus heb ik toch geen zin in iets. En met hockeytraining hebben mijn ouders en broertjes meestal al gegeten en laat mijn moeder de rest van het eten voor mij over. Maar ik gooi het dan weg of stop het in de koelkast voor de volgende dag als een soort warm ontbijt/lunch. En als ik s’avonds bij een vriendin ben zeg ik vaak dat ik bij haar ga eten (wat dus niet zo is) dus dat me moeder niet voor mij hoeft te koken.
Verder eet ik dus ook niet meer ongezond, want meestal at ik altijd snoep en chips in de avond maar dat gebeurt ook niet meer. En drink ik dus s’avonds vooral veel water. Ook sport ik veel meer, ik fitness ongeveer 3x in de week en heb ook 3x hockeytraining + een wedstrijd.
Maar is dit heel ongezond of kan dit wel? Want ik vind het eerlijk gezegt ideaal omdat ik al heel snel resultaten zie. Ik wil jullie mening graag horen.