gezond afvallen, wie doet mee?

ik was net op een topic dat over gezond afvallen ging, gewoon mensen die ook willen afvallen en die dan schrijven dat ze mee willen doen en dan bedenken we een plan van aanpak. dus ik denk, schrijf me in. (heb geen overgewicht hoor, alleen ben nog niet tevreden met mezelf.) alleen die topic kwam uit augustus 2007 en had ondertussen 73 bladzijdes om reacties te lezen, dus dat gaat 'm niet worden. dus toen ging ik zoeken maar kon niets vinden. waarom niet een eigen maken? dus… who’s in? (lijkt me een slim idee om met 10 te starten.)

1. kirsteeeh

Im in! een vers nieuw topic is wel leuker dan een oude van mega veel blz :grinning:

Ik, dat volle topic is een beetje onduidelijk

1. kirsteeeh
  2. LiveLaughLove
  3. Chanzz

Ik doe ook mee !

& ik ook!

ik doe ook wel mee.

Ik wil ook meedoen!

Lijstje bijgewerkt:

1. kirsteeeh
  2. LiveLaughLove
  3. Chanzz
  4. Dream1
  5. FreePeace
  6. Annutjuhh
  7. Nancyyyy

Als we nou gewoon proberen elke dag, of iig zo vaak mogelijk een eet/beweeg lijstje te posten en elke week wegen ofzoo?

Dus wat je eet en wat je beweegt en dan om de zoveel dagen je gewicht. Je mag natuurlijk ook posten als je een tip hebt of motivatie kwijt bent etc

I’m in!
Ben al een tijdje aan het opletten, en gewoon gezond proberen te leven, maar vandaag zal dat niet goed lukken aangezien ik deze week jarig was en er vandaag familie komt eten, dus dat wordt weer uitgebreid (met dessert) en ik vind dat ik voor een keertje (voor m’n verjaardag) wel eens mag zondigen,
maar vanaf morgen vlieg ik er weer in!

ik doe ook mee
wil iemand me erbij zetten moet nu weg

We kunnen het beste beginnen,met wat over jezelf tevertellen toch?
Dus dan begin ik maar,en beginnen we gewoon vanaf vandaag,of;

Samantha,13 jaar.
63 kg,1.63 cm.
Verslaving : chocola
Afvallen kg : 9kg.
Beter in me vel zitten

x

kan ik nog mee doen?

een tip voor jullie, doe het gezond en verstandig. Je kunt gerust eens een keertje wat lekkers pakken, als je het maar met mate doet. In verhouding met genoeg beweging is dat prima te doen. Dat is tenminste wat ik doe en bij mij werkt het. Ook al gaat het niet heel snel, ik val wel kleine beetjes af. Gewoon door een beetje op mijn eetpatroon te letten. Gezonde tussendoortjes te nemen, denk aan fruit, halfvolle of magere yoghurt en drinken.

Succes ermee!

Liefs, Debbie

1. kirsteeeh
  2. LiveLaughLove
  3. Chanzz
  4. Dream1
  5. FreePeace
  6. Annutjuhh
  7. Nancyyyy
  8. LOTTJEE
  9. marijke1996
    10.BirdyBirdy
    11.Octoberlush

Ik wil niet zo zeer afvallen, maar meer gezonder eten. Want de laatste tijd eet ik nogal veel tussendoortjes.

bij mij het zelfde k snoep echt véél te véél :stuck_out_tongue:

vandaag ging weer echt slecht!

morgen ga ik het echt echt echt volhouden

Jeetje, weer zo’n topic .___.