Gezond afvallen, wie doet er mee?!

Heei meiden,

Zo in de vakantie zijn je danslessen/tennislessen etc. afgelopen (waarschijnlijk) En fiets je ook niet meer naar school toe.
Maar ja ik merk het wel aan mijn lichaam.
Ik ben niet helemaal gelukkig in mijn lichaam en daarom wil ik afvallen op een gezonde manier.

Zo ga ik te werk:

• Een lijstje maken van wat ik elke dag eet en dat steeds een beetje gezonder te maken.
  • Minder tussedoortjes eten (ongezonde dan) en wel ontbijten,lunchen en avondeten.
  • Meer bewegen. Ik ga bv elke dag 5 á 10 minuten pilates doen (via youtube pilates) en dan kan je zelf thuis trainen.
  • Misschien hardlopen.
  • De trap nemen ipv de lift.
  • Dansen.
  • 3 flesjes water per dag. (/ meer)

Afvallen kan leuk zijn. Ga met een groepje trampoline springen of rondjes renen door het bos en misschien nog een leuke jongen spotten.
Maak met je vriendinnen samen fruithapjes etc.
Be healthy!
Het is goed voor je lichaam om een beetje gezond te doen en niet elke avond een bak chips naar binnen te werken.

Dus wie doet ermee?
Hier helpen we elkaar een geven we elkaar tips om meer te bewegen en gezonder te eten. En zie dit niet als een Pro Ana topic.

xx
Good luck.

Kan je niet bij Gezond afvallen #3?

Uh nee.
Dat vind ik minder leuk.

Wat is jouw bedoeling dan als je toch anders wilt zijn? Want van je beginbericht zie ik niet echt een verschil met Gezond afvallen #3

Het komt op hetzelfde neer.

.<

1. je hebt het nog nooit geprobeerd.
  2. het is precies hetzelfde