Gezoend

Hey allemaal🙂

Ik dat dus vorige week vrijdag een feestje. Bijna de hele klas was uitgenodigd waaronder dus een jongen waar ik eigenlijk het hele jaar nog niet zo veel mee heb gepraat. We gingen met een paar jongens en een vriendin bij mij indrinken en hij was er dus ook, we hebben even staan praten en toen we naar het feest gingen hebben we dus de hele weg gepraat over van alles en nog wat. En toen op het feest hebben we bijna de hele avond staan zoenen. En terug op school hebben we helemaal niks tegen elkaar gezegd!!! Ik weet echt niet wat ik moet doen want ik weet zelf geeneens of ik heb leuk vind. Helppppp mee plsss

Ehm niks? Jullie kende elkaar zo te horen nauwelijks, hebben onder invloed van drank een avondje gezoend en het gezellig gehad. Je weet niet of je hem leuk vind of niet, dat hoef toch ook niet? Als je nog eens gezellig met hem aan de praat raakt is dat prima, zo niet dan ook.

Misschien kun je hem vragen of hij je leuk vind, als hij ja zegt kun je verkering met hem nemen en kijken of je hem leuk vind, als je hem niks vind kun je het altijd nog uit maken.