Gezoend op een feest

Hee! Ik heb een gezoend met een jongen op een feestje maar heb er best wel spijt van en ik wil ook niks met hem. Is het erg dat je met iemand zoent maar dat je niks met diegene wil? En hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Gewoon achter je laten dan. je hebt een foutje gemaakt, gewoon laten gaan.

Toen ik een paar jaar terug een feestje had van een vriendin… Het onweerde best wel en ik moest nog op de fiets terug naar huis. Zo’n jongen liep toen een stuk met me mee en toen ik hem een knuffel wilde geven leunde hij in voor een zoen. Daarna vroeg hij mijn nummer, maar heb hem meteen duidelijk gemaakt dat ik niks wilde. Nooit meer van hem gehoord… :stuck_out_tongue:

Niet te veel over nadenken, je kan het immers niet meer terugdraaien. Zelf geen ervaring mee, maar ik heb er ook geen behoefte aan.

Als je met iemand zoent betekend het niet meteen dat je met diegene moet trouwen.

Maar ik denk dat heel veel mensen wel een keer met iemand hebben gezoend waarvan ze achteraf dachten waarom heb ik dit in godsnaam gedaan?

Tenzij het je eerste zoen was, moet je het gewoon vergeten. Niet dat je het niet moet vergeten als het je eerste zoen was maar dan kan het inderdaad wel een beetje kut zijn.

Nee, is niet erg. Mocht hij je toch achterna zitten, dan kan je gewoon zeggen dat het voor een avondje was.

ja hoor heb ik wel eens gehad maar denk er haast nooit meer aan lekker laten gaan.
je kan het toch niet meer terug draaien.

Herkenbaar, schouders ophalen en geen contact met hem hebben.