gezoend met onbekende - hyves probleempje

Hoi!

je kan vragen of alles goed met hem gaat of vragen of hij nog een leuke avond heeft gehad ofzo :stuck_out_tongue:

Oke… nou wat ik me dus afvraag is: WAAROM ZOEN JE IN HEMELSNAAM MET EEN ONBEKENDE?? Maar kan ook zijn dat ik het hele verhaal niet helemaal snap.

Ik zou er niets tegen zeggen. Als hij er nog niets over heeft gezegd is het voor hem een gedane zaak. Als je hem beter kende zou je er iets over kunnen zeggen, maar aangezien hij onbekend is zou ik er niets over zeggen.

hee, ik had toch met jou gezoend zaterdag?

nee grapje, heb geen idee wat je kan sturen. Doe gewoon iets simpels ofzo

Ik snap uberhaupt al niet waarom je hem toevoegt.

uhm dat ken ik. alleen had ik na een halve week iets gestuurd op hyves en toen krabbelde hij niet eens terug. toen dach tik ook krijg de tyfus… achja heb je een leuke avond/dag gehad?

Als hy niet eens je naam etc heb gevraagt. Maar afijn.
Gewoon vragen Hoe was je avond?

ik denk dat als hij nks naar jou stuurt zou ik ook niks naar hem sturen, xd tsja, want heel veel jongens zoenen volgens mij gewoon 1 keer met iemand, zzonder er iets mee te maken mee willen hebben,
of stuur gewoon iets van; hee jij was die ene jongen bla bla. xd
ja ik ben niet echt hulpzaam he. xd

Het stelde wss niks voor, beetje hard… maar anders zou hij toch wel iets sturen als hij je leuk vond? misschien moet je maar afwachten of gewoon vragen?

succes

het is duidelijk dat die zoen voor hem nix voorstelde.

hmm, ik zou er verder niet veel mee doen.
niet lullig bedoelt, maar waarschijnlijk was 't gewoon voor ‘1 avond’.

is het echt zo big deal dat ie je later pas accepteerd, miss had ie gwn even wat beters te doen

If a man wants you, nothing can keep him away. If a man doesn’t want you, nothing can make him stay. Stop making excuses for a man and his behavior. Allow your intuition or spirit to save you from heartache.

Oprah wisdom(A)

Haha nou als ik het leuk heb gehad met een jongen die ik niet ken, en via hyves tegen kom stuur ik soms: Hee, nog een leuke avond gehad?
Maar ik voeg hem niet toe ofzo, dat doet die jongen dan meestal :relieved:
Maar het is nu een beetje laat om nog iets te sturen, ik zou het niet doen.

En trouwens, ik zie ook niet altijd gelijk wanneer iemand mij heeft toegevoegt op hyves hoor, en zo’n big deal is dat toch niet? Misschien herkende hij je eerst even niet.