hey ik zit dus met een probleempje. ik zal het proberen kort te houden;
nou ik en een paar vrienden waren gisterenavond een beetje aan het chillen bij iemand die alleen thuis was, en we hadden extreem veel drank, dus iedereen was al heel snel een beetje dronken enzo, naja je weet wel. en toen vroeg mijn beste vriendin dus opeens voor de grap, zoenen? dus ik meteen zo van; neee gek haha. maar ze meende het dus, en uiteindelijk hebben we gezoend, maar ik had wel teveel gedronken. en nu voel ik me daar echt kut over. en misschien denken jullie van ja dat maakt toch niet uit als je zoveel gedronken hebt en dat kan gebeuren en blabla. maar toch vind ik het echt kut, en net toen belde mijn vriendin of ik vanavond nog mee iets ging doen ofzo, maar ik had gewoon geen zin omdat ik het gewoon echt vies vind allemaal. en ik weet eigelijk niet wat ik nu moet doen eigelijk, want ik zit er best wel mee.
Misschien kun je er eens over praten met je vriendin? Misschien ervaarde zij het wel net zo als jij.
Uhm, ja het is idd niet slim.
Maar is je vriendin lesbisch? Anders denkt ze misschien nu dat jij haar leuk vind?
en dan is het wel wat anders… Maar goed, dan denk ik te ver vooruit haha
Nja probeer het haar duidelijk te maken, dat het voor jou echt fout was, en dat het kwam door de drank?
Praat er met haar over.
Uh, ik denk niet dat jouw vriendin er wél iets mee bedoelde. Ik zou het niet zo zwaar opvatten. En inderdaad, als je het écht zo kut vind, het gewoon tegen haar zeggen.
nou kijk we hebben het er al wel een beetje over gehad, en ze zegt dat ze er ook spijt van heeft en dat we het gewoon moeten vergeten. maar dat lukt niet, want ik vind het gewoon echt vies weetjewel
Nja ik denk dat het al een opluchting is als het voor haar ook niks was, ik bedoel voor het zelfde geld was ze nu verliefd op je, en dan was het moeilijk weg te praten. Oooooke ik hoop dat je me snapt!
Maar het is gebeurd en je kunt het niet terug draaien, probeer het gewoon te vergeten en niet te veel aan denken, anders blijf je jezelf maar opfokken
dude. dan ga ik het nu toch zeggen; stel je niet zo aan. je hebt vast ook wel een keer gezoend met een random jongen in de kroeg, is dat dan niet vies?
jammer dan het is gebeurd niet alles is even leuk wat je overkomt. Het spijt haar, het spijt jou. Jij drinkt toch zo veel drank dat je geen nee meer kan zeggen tegen je vriendin.
Op je profiel staat dat je 15 bent, dan mag je toch nog geen alcohol?
Je moet het niet te serieus nemen. Voor haar was het vast een geintje. En als je het zeker wil weten, praat met haar.
Hier moest ik toch wel even om giegelen, ik vraag me sterk af hoeveel 15 jarige er nog zijn die nog nooit een druppel alcohol hebben gehad ‘omdat het niet mag’. :’)
Vervelende situatie, zeg! Probeer er met haar over te praten. Dat lijkt me het allerbeste.
Men, stel je niet aan. Het is gebeurt, je hebt er spijt van en zij ook. KLAAR.
dronken en heel veel drank is iets anders dan ‘geen druppel alcohol’. Ik ben het er wel mee eens hoor, zoveel drank (als het veel was) is echt niet slim op je 15e.
Verder, hoezo je vind het vies, je hebt het al gedaan .
dus je vind je beste vriendin vies? dat vind ik een beetje raar…
@PINKPUPPY
Sorry hoor, maar ik hoef ook niet met m’n vriendin te zoenen?
Wtf is daar vies aan?
Een meisje is ook gewoon een mens, net als een jongen.
En alcohol is geen reden om zomaar met iemand te gaan zoenen.
Stel je niet zo aan en ga verder met je leven
Volgens mij is het meer een principe probleem dan dan het zoenen op zich.
Je hebt het idee dat je relatie met je vriendin nu anders is omdat je met dr gezoend hebt.
Ik snap dat best.
Zij ziet het blijkbaar niet zo, anders had ze je niet gebeld om te vragen of je wat ging doen.
Je zou het dr met dr over kunnen hebben, dat je een situatie als deze voor de volgende keer in ieder geval uit sluit, dan weet zij ook gelijk dat dit echt niet meer moet gebeuren.
Ja maar dat betekent toch niet dat ze vies is, zij is ook gewoon een mens hoor
Ik krijg hier echt een zwaar ‘eigen schuld, dikke bult’-gevoel bij.
Wat bovenstaande posters ook al zeggen; get over it. Kom op zeg. Als je zo flink bent om te veel te drinken, wees dan ook zo flink om niet te zeuren over de consequenties van je acties.