Gezoend met mijn beste vriendin..

(Ik kort de namen nu af met A en S)(Ik ben 16 jaar)

A en S zijn mijn beste vriendinnen. We zijn een groepje van drie maar gaan ook 1 op 1 met elkaar om. Ik heb de laatste tijd af en toe wat onenigheden met S waardoor ik wat meer met A optrok. Ik ben met A ook al veel langer bevriend waardoor ik stiekem wel vond dat wij de aller aller beste vriendinnetjes waren. (Dit klinkt super kinderachtig maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet verwoorden). A is altijd heel erg onzeker enzo terwijl S dat veel minder is. Sommige dingen kan ik dan ook echt alleenmaar tegen S zeggen, omdat zij mij wel begrijpt. (Seks geralateerd)

Oke nu even naar het verhaal :slightly_smiling_face::

Ik was afgelope vrijdag dronken met A. We waren super melig. Toen later die avond S ook kwam, kwamen we op het idee om met elkaar te zoenen. Ik ben toen ontgroent door S (wat ik helemaal geen probleem vind) en toen S later weer weg ging hebben A en ik best vaak met elkaar gezoend. Ik vond het niet heel lekker ofzo maar ik wilde wel blijven zoenen. (Idk why) De volgende dag voelde ik me super kut, ongemakkelijk en raar. Ik weet ook niet waarom maar ik maak er in mezelf een heel probleem van dat ik met A heb gezoend. Ik durfte haar ook niet meer onder ogen te komen. Ik heb haar wel gezien en gesproken vandaag en dat was best wel ongemakkelijk. Ik had dat helemaal niet met S.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, want ik zie A nu echt helemaal niet meer als mijn beste vriendin. Eerder als iemand die ik nu liever niet meer onder ogen wil komen. Terwijl ze echt een schat is… Help!

Dubbel