Gezoend met jongen nieuwjaarsnacht

Heee,
ik zal even in het kort vertellen wat er gebeurt is.
Met nieuwjaarsnacht was ik uit (in ons dorpshuis was een feest), en toen was er een jongen waar ik mee heb gezoend,
hij woont bij mij in het dorp en voor de duidelijkheid: hij zoende mij en ik zoende terug. Maar hij was wel een beetje dronken maar ook niet heel erg.
Ik kon hem al wel een beetje maar had hem niet op twitter facebook enz.
en ik heb ook zijn nummer niet.
Eigenlijk ben ik hem dus een beetje leuk gaan vinden,
en wil dus graag contact met hem, dus ik ging hem volgen op twitter, maar hij volgt me niet terug maar hij heeft al wel getweet.
toen dacht ik, ik voeg hem toe op facebook, maar ook daar niets terwijl hij wel op de chat is geweest.
Wat moet ik nu doen?
ik wil echt graag met hem praten, omdat ik hem leuk vind, maar ook gewoon omdat hij mij zoende enzo.
zal ik hem gewoon een bericht op facebook sturen?
ik ben echt bang dat ik stalkerig over kom bij hem…

btw, er is 18 jan weer een feestje daar, ik ga er wel heen maar ik weet niet of hij ook gaat, meestal komt hij wel naar ons dorpshuis…

Je zou hem best wel wat kunnen sturen. Als hij daar niet op reageert zou ik er verder niet heel veel aandacht meer aan besteden.

bedankt! iemand nog andere tips/mening??

Dit. Een berichtje kan nooit kwaad, maar word niet wanhopig :wink:

om eerlijk te zijn denk ik dat ie jou vooral zoende om met iemand te zoenen aangezien het nieuwjaarsnacht was, hij was ook dronken en als hij iets meer wilde had hij vast zelf al contact gezocht, of jou verzoeken geaccepteerd.

Misschien is het beter om even af te wachten, en als je hem op dat volgende feest weer ziet, proberen een praatje te maken… En als hij er niet is, een berichtje sturen :wink: