gezoend met ex

Oke het is nu een week uit met mn vriend. En in die week veel gebeurt.
hij had het uitgemaakt want hij wou vrijheid. Nouja natuurlijk vond ik dat erg jammer en wou hem wel terug maar heb me er bij neergelegd dat dat niet meer gaat gebeuren afsluiten klaar.
Vandaag hadden we afgesproken want we hadden ruzie. Over dat ik vond dat hij zich al te snel met andere meisjes bezig ging houden (lees naar 2 dagen nadat we 5 maand hebben gehad)
Nou dat gingen we dus uitpraten en dat hebben we ook gedaan. We zaten op de bank en hebben het uitgepraat en hij zei van nee dat doe ik echt niet en sorry als dat voor jou zo lijkt en hij sloeg ook een arm om me heen en drukte me stevig tegen hem aan. En zo hebben we de hele middag lopen knuffelen en hij vond het heel fijn zei hij. En later zei hij dat hij me had gemist en een heel groot zwak voor me heeft.
En we hadden al 2 keer bijna gezoend maar de hele tijd was de beweging er en toen uhm kut het is uit kunnen we maar beter niet doen.
En toen ik bijna weg zou gaan zaten we nog even op de trap.
En toen gebeurde het. Daarna zei hij ook sorry en dat hadden ik niet moeten doen enzo. Ik barstte in huilen bij hem uit gewoon het voelde zo goed.
Hij werd zelf ook verdrietig en kreeg ook tranen in zn ogen.
Maar toen ben ik ook maar naar huis gegaan voordat het verder uit de hand liep.
Maar hij heeft me ook nog verteld dat hij zich niet wil binden en vrij wil zijn (soort bindingsangst)
En dat zn gevoel vanmiddag wel helemaal terug kwam.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen…
en wou het even kwijt heb niet echt vriendinnen die me begrijpen denk ik.

liefs

Jullie houden blijkbaar nog van elkaar. En hij weet niet precies wat hij nou wil toch? Ik denk dat jullie ff rustig aan moeten doen en elkaar vrijheid geven, wie weet komt het nog wel goed en zo niet, dan niet. Ik vind het eigk niet zo’n heel rampzalige manier om uit elkaar te gaan eigk :blush:

ahh wel schattig, haha.

maar goed, ik zou hem wel even de ruimte geven die hij nodig heeft. misschien beseft hij over een tijdje dat hij echt niet zonder je kan en komt hij weer bij je terug. je moet alleen wel oppassen dat je niet zijn back up bitch word zeg maar.

upje:blush:

jaah hij houdt blijkbaar nog steeds heel veel van je en idd zoals iedereen het zegt geef hem wat ruimte en wie weet komt het later weer allemaal goed…
liefde gaat niet zomaar over
geen zorgen maken or ^^

Ik heb zoiets ook.
Het ging uit, maar we gingen niet met ruzie uit elkaar, en eigenlijk wilde hij me terug, maar ik zag dat niet zitten omdat ik niet meer genoeg voor hem voelde. Maar af en toe ga ik nog wel eens naar hem toe, en ergens voelt het wel goed, maar ook weer totaal niet, ik bedoel, dan liggen we op zijn bed film te kijken, en probeert hij me te zoenen, ik weet niet, echt zovan dat het eigenlijk best romantisch zou zijn, maar dat is niet de bedoeling. Meestal geef ik er ook niet aan toe, of alleen een kusje op zijn mond als hij probeert, maar daar voel ik me dan al slecht om! En heel af en toe zoenen we toch, maar ik voel me er zo ongemakkelijk bij. Hij vindt dat ik er niet zo bij na moet denken, maar ik voel me er zo ongemakkelijk bij, gewoon dat hele idee van gezellig op bed een filmpje kijken, ik vind het allemaal wel leuk, maar zo gauw het ook maar iets ‘meer’ wordt vind ik het al ongemakkelijk.

Niet dat jij hier iets aan hebt, maar ik dacht lucht mijn hart even ^^. Dus zie dit maar als een upje!

Ik had nadat het uit was met m’n ex ook nog een aantal keer met hem gezoend… Maar dat had niks met gevoelens te maken. Je bent het gewend, het is normaal, eh je hebt er zin in, allemaal dat soort dingen… Moeilijk om je een houding te geven, enz. enz. Hoeft niet te zeggen dat hij nog van je houdt.
Sorry voor het doorprikken van je roze wolk.

hij zei zelf dat zn gevoel helemaal weer terug kwam.
Ik krijg nu zelf het gevoel alsof hij het heeft weggestopt en dat nu weer probeert te doen.
Ik hoop wel dat hij er over na gaat denken dat het nog zo sterk is.
maarja ik wacht wel gewoon af.

Precies the same… :frowning_face:

Jullie vinden elkaar nog leuk, dus ik hoop dat jullie weer bij elkaar komen (:

ahw, dat is klote zeg.
veel sterkte ermee.

geef hem nog eventjes de vrijheid en tijd om na te denken. maar verdwijn niet helemaal uit het beeld! zo te lezen is hij je idd nog niet helemaal vergeten en dat het gevoel weer helemaal terugkwam is een goed teken. versier hem stiekem opnieuw. en dan bedoel ik niet totaal overdreven en pusherig maar stuur 'm af en toe een smsje, lach super lief of super sexy naar hem, vraag zo af en toe op hyves en/of msn hoe het met hem gaat en misschien kan je wel over “vroeger” beginnen van: goh nee dat is grappig! dat doet me denken aan die en die x dat we het zo gezellig en leuk hadden samen *gna gna*

Aangezien hij last heeft van bindingsangst zou je eens moeten google’n wat er bij zo’n situaties kan gedaan worden, want dit is echt wel een serieuze ‘hinder’ voor jullie relatie. Er bestaan goede websites, kan je eens kijken.
Ik zou niet meteen op 'em afstormen… je ziet duidelijk dat hij het moeilijk had met zijn beslissing en dat hij het niet echt goed aankan. Geef hem die nodige vrijheid. Vergeet niet te google’n, kan helpen, wat je tegenwoordig wel niet allemaal vindt op het net, hè : )