Gezoend met een ander toen het uit was

Ik heb gezoend met een ander toen ik dronken was. Op dat moment was het uit met mijn vriend. Ik was heel boos op mijn vriend / ex des tijds. Dit is al vaker gebeurd, dat het uit ging en ik in die tijd met een ander zoende. Ik voel me daarna super schuldig en slecht erover, terwijl het eigenlijk uit was natuurlijk. Hij weet wel van andere keren en deze keer vroeg hij ook of er iets gebeurd was. Zijn vertrouwen werd telkens beschadigd. Ik weet niet of ik het nu wel of niet moet zeggen. Het was wel uit natuurlijk maar hij vraagt er wel naar.

Je hoeft niks te zeggen. Je hebt ook recht op je eigen privéleven, zeker op momenten dat je geen relatie hebt.

Misschien wel handig om niet dronken te worden tijdens het uitgaan? Maakt zoenen ook een stuk leuker. :wink:

Ik zou het denk ik wel zeggen, straks komt hij erachter en dan heb je nog gelogen ook

Je hoeft het sowieso niet te melden vanuit je zelf, vind ik! Je zit op dat moment niet in een relatie dus ben je hem niks verschuldigd of wat dan ook. Als hij er naar vraagt kan je het eerlijk zeggen, want anders lieg je inderdaad als je ‘nee’ zegt. Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt.

Een relatie die meerdere keren uit gaat en het feit dat er direct behoefte is om te zoenen met andere mensen… Klinkt als… Dat het misschien wel gezonder is om deze relatie verbroken te houden!
Klinkt een beetje als een vicieuze cirkel. Maar ik weet de rest van het verhaal natuurlijk niet hé!
Hoe lang was het uit?