Gezoend met de vriend van bff, is ze verliefd op mij of op hem?

Hallo ik wil graag tips want ik ben in de war en daarom heb ik me aangemeld ik heb een bff die vorig jaar met Jaap (neppe naam) had en na twee weken dumpte hij haar ze zei dat ze hem toch niet leuk vond enzo dus vorige maand hebben ze weer gezoend enzo en ze hadden maar hij zei erna dat hij mij altijd leuk vond dus toen hebben wij gezoend en heeft hij haar gedumpt en hebben we verkering mijn vriendin was heel boos enzo maar ik denk niet omdat zij hem leuk vind maar mij want ze doet heel jaloers en koopt alles wat ik heb ik had een roze nickelson toen had ze hem ook en toen kocht ik een ander opeens zij ook en ze wilt mij steeds zijn en altijd met mij omgaan en ze zegt steeds dat ik heel mooi ben en ze was boos dat ik met die jongens had gezoend enzo maar ik denk dat ze nep doet en verliefd op mij is dus wat moet ik doen om erachter te komen?

Oh en ik heb sex gehad met die jongen ook en het was onveilig dus heel misschien ben ik zwanger en ik ben bang dat ze dan heel verdrietig word omdat ik dan onbereikbaar ben maar ik ben wel hetero help.

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je haar niet leuk vindt maar hem en hij jou en dat ze niet zo moet zeuren

Oh, wat een situatie…
Dus hij had met je vriendin, maar had het uitgemaakt met haar en daarna heeft ie met jou genomen maar je vriendin is boos omdat ze (waarschijnlijk) verliefd op je is.

Ik zou het gewoon vragen.

Ok hier geraak ik niet aan uit, sorry.
Misschien leestekens gebruiken?

Euhm doe een zwangerschapstest?

:flushed:

:face_with_raised_eyebrow:

:beer:

Maar goed, OT.
Ten eerste: typ met leestekens, dit leest echt voor geen meter.
Ten tweede: doe een zwangerschapstest, zo snel mogelijk.
Ten derde: vind je die jongen nou leuk of niet?
En ten vierde: ik zou maar niet zo snel conclusies trekken over of een vriendin lesbisch is of niet. Wacht dat gewoon lekker af en ga ondertussen door met je leven.

Dus… als is het goed begrijp. Had je best friend met een jongen waarmee het na 2 weken uitging, die uiteindelijk jou leuk bleek te vinden en waarmee je gezoend hebt en seks mee hebt gehad. Nu denk je dat je vriendin lesbisch is en jaloers op je is omdat ze je mooi vind (misschien kijkt ze gewoon tegen je op) en van die dingen zegt? Maar al met al, je bent dus bang dat ZIJ verliefd op je is en dat je zwanger bent van je best friend d’r ex?

Ik weet hier niks op te zeggen behalve: doe een zwangerschapstest, negatief: doe het veilig, positief: succes.

ja naja ze zei net weer dat ze mij wou zijn en dat ik een victoria secret model moet zijn en playboy model moet worde enzo

Jij. bent. zo. vreemd.

Hahahahaha oke :flushed: dit verhaal lijkt wel een soap:’)

oh sgatje tog
ik ben dat mijsje <3

ik ga het vragen jaa

en wat zei ze?

:flushed: :flushed:

TROLLLLLLL :beer:

not sure if trolling or just stupid.

ze is heel jaloers omdat ze graag iets met je wil, want je bent natuurlijk onweerstaanbaar.
en als je zwanger bent, vertel het haar meteen. ze is vast super blij en wil meteen met je naar bed.

1, jaloers zijn betekent niet verliefd zijn, ik weet niet wat jij onder liefde verstaat maar goed. EN stel dat je zwanger bent(hoop ik niet voor je) maar dan maak je zich zorgen dat zij boos wordt en niet dat jij bent??? :flushed:

en btw waar heb je dat roze nickelson gehaald? die wil ik ook :upside_down_face: