Gezoend met de broer van m'n BF. :\

Hooii <'3

Ik heb mezelf deze keer écht in de problemen gebracht… Ik maak me echt zorgen vooral omdat ik wéét dat m’n vriendin boos op mij zal zijn. Ik heb namelijk gezoend met haar broer … of eigenlijk zoende hij mij maar dat maakt niet uit want dit kan onze vriendschap écht in de problemen brengen. We hadden het er zelfs over gehad wat er zou gebeuren als een van haar vriendinnen met haar broer zou gaan en ze vertelde dat ze boos zou zijn op die vriendin en niet meer met haar zal praten. Nu weet ze gelukkig nog van niks maar ik weet niet hoe lang ik dit nog geheim kan houden… Help! :expressionless:

Ik snap niet waarom ze boos zou moeten worden? Als jullie er nou gelukkig van worden…

Maargoed als ik jou was zou ik het niet verzwijgen, want dan komt ze er waarschijnlijk wel via via achter. Ik zou het gewoon met haar bespreken, en als ze boos word zou ik vragen waarom ze zo boos is? Sorry geen ervaring verder mee, up.

Ze moet zich niet aanstellen, waarom zou jij niet met haar broer mogen zoenen?

Maar waarom zou ze dan boos worden om zoiets?? Sorry maar ik snap je vriendin niet, en ben van mening dat eerlijkheid het langst duurt. Uiteindelijk komt het toch uit, en ik denk dat ze het erger vindt als ze het viavia moet horen… Maar ziet ze haar broer als haar bezit? Dat geen meisje eraan mag komen ofzo?

Hoezo vindt ze dat dan niet leuk? Is ze bang dat haar broer dan meer aandacht za krijgen van die vriendin in kwestie (jij dus nu)? Want in principe vind ik dat je niks verkeerd hebt gedaan. Ze moet zich niet zo aanstellen… Ik had ook 2 vriendinnen die mijn broer leuk vonden en dat vond ik alleen maar grappig.

Waarom zou ze boos worden? Rare vriendin dan, jaloers zeker? :’)

En dan? Het is haar broer, niet haar vriendje.

ja dat is raar ik zou dus echt niet boos worden, het is toch juist leuk om je broer en je beste vriendin gelukkig te zien lijkt mij, maar gewoon eerlijk zeggen is het best.

Ik weet ook niet waarom ze er zo’n problemen mee heeft maar volgens mij vind ze het idee dat haar beste vriendin met haar broer zoent vies ofzo…:anguished:? dat denk ik tenminste. Ik wil het wel vertellen, maar ik durf niet :blush: en hoe moet ik erover beginnen? Ik ga toch niet zeggen: hoi, ik heb met je broer gezoend…

ik zou het juist leuk vinden, word je familie met je bff xD

en het broertje van mn beste vriendin… is opeens een lekkerding
laaalaa lekker iemand moet het doen zijn aller eerste zoen iemand moet het doeehoeen.
:notes:

whahaha daar dacht ik ook echt meteen aan xd

Even voor de duidelijkheid: Ik ben niet verliefd op haar broer, denk ik

Nou, biecht het op voordat ze het van andere hoort?

wow ik dacht dat je met de broer van je BoyFriend had gezoend :’) dit is veel minder erg! Nou, ik vond het idee dat een van mijn vriendinnen met mijn broer zoent ook afschrikwekkend maar eens het zo was…She’ll get over it. Gewoon vertellen voor ze het van iemand anders hoort.

Maar hoe moet ik erover beginnen? En moet ik ook het hele verhaal vertellen (details enz) of gewoon ‘‘Ik heb met je broer gezoend.’’ :S

Weet je zeker dat je hem niet leuk vind? Zorg dan dat je vriendin het te weten komt en laat haar en haar broer weten dat er verder niks tussen jullie is.
Vind je hem misschien toch wel leuk? Kijk het even aan en laat je vriendin het iedergeval weten, ik denk dat als ze het nu in het echt van jou hoort, ze heel anders en een stuk normaler gaat reageren dan dat ze verteld.

I wish I was you.
De broer van mijn vriendin in zoooo leuk (:

Wees eerlijk tegen haar
en je bent niet echt verliefd op hem?.. wat vindt ie van jouw dan?.. hebben jullie dan nu nog steeds contact?

Ik heb niet echt contact met hem, ik probeer hem eigenlijk te ontlopen… ;$$
En ik wil niet eens weten wat hij van me vind, dat maakt het allemaal nog ingewikkelder.