gezoend met de broer van mijn vriendin!

[b]hoi,
een paar dagen geleden waren ik en mijn vriendin en haar broer eaan het kameren in haar achtertuin.
mijn vriendin ging even iets halen bij de albert heijn chip en cola enzoo.
dus ik was alleen met haar broer hij is 15 en ik ben 13
hij begon met strelen in mijn haar maar al snel zoende we.
ik heb er geen spijt van want hij is egt supper cute<3
maar moet ik mijn vriendin dit vertellen?

xxx een wanhopigmeisje:([/b]

Ik zou als ik jou was het zeker aan jouw vriendin vertellen, ik vind dat je dit niet geheim moet houden tegen haar, het is toch haar broer!

Ja, dat zou ik wel doen. Voordat ze van iemand anders hoort dat jij met haar broer heb gezoent.

Ik zou het wel vertellen!

Natuurlijk zou ik het vertellen, ik zou sowieso al pissed zijn met de gedachte dat mijn vriendin mijn broer gezoend zou hebben, maar als ik het van iemand anders zou horen zou ik nog kwader zijn x)

Toch snap ik niet dat mensen dit altijd als een probleem zien. Ik zou er niet op staan wachten op een vriendin als schoonzus te hebben, maar ik zou het ook niet erg vinden.
Maar goed, vertellen.

Zijn jullie van plan om iets met elkaar te beginnen, of was het eenmalig? Want dat is wel een verschil vind ik …

Overigens, ik heb ook eens gezoend met de broer van een vriendin, en inmiddels zijn we al langer dan een jaar samen haha :stuck_out_tongue:
Maar zij had ons in eerste instantie wel gekoppeld, dus zij stond er wel achter… (maar ze wist eerst niet dat we stiekem afgesproken hadden)

Dit vind ik zo gek he, een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld met mijn broer gezoend, dat vond ik echt totaaal niet erg. Ze heeft het me wel meteen verteld, daar was ik wel blij mee, en ze was heel bang voor mijn reactie dus dat was wel lief haha. Maar het kon me echt niks schelen, ik plaag haar er wel regelmatig mee maar goed dat mag dan wel vind ik :stuck_out_tongue:

Ik niet. Ik ken genoeg vriendinnen van me die echt niet bij mijn broer passen en ik vind het ook helemaal niets als ze er dan mee zoenen. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar hij zou het ook niets vinden als ik met een vriend hem zoende. Ze mogen van mij met iedereen zoenen, maar mijn broers moeten ze lekker vanaf blijven. (:

Wat komt hieruit voort?
Was het een eenmalige zoen? Of hebben jullie verkering?
Anders verzwijgen voor je vriendin.

verkering

Ik zou het niet erg vinden als een vriendin met mijn broer heeft gezoend. Ik zou er wel onzeker van worden of mijn vriendin dan telkens naar mij toe is gekomen om alleen mijn broer te kunnen zien. En onze vriendschap zou denk ik wel invloed hebben op hoe ze mijn broer behandelt, terwijl ik me er bij een andere jongen helemaal niet mee zou bemoeien.

Ik zou het haar wel vertellen, ik denk dat ze het erger vind als je het verborgen houdt.

Als het verkering wordt laat het dan eerst wat worden voor je het aan je vriendin vertelt.

idd, ik hoorde het van een ander en ik had echt iets van: ja dus? zolang je maar geen relatie met m begint vind ik het best. pas een jaar later vertelde ze het me.

eerlijkheid duurt het langst , en ik zie het probleem er ook niet helemaal in… Een echte vriendin zou toch blij voor je zijn als je er geen spijt van hebt :wink:

Ja gewoon doen is lachen toch.

Ik vind dat echt vreselijk, mijn vriendin zoende ook een keer met mn broer. bah

Ik zou het gewoon doen !