Gezoend met de beste vriend van mijn vriendje

Hey, nouja het zit zo.
Gister avond was ik met vrienden van mijn vriendje (the man in question is zelf op vakantie) chillen.
We gingen een beetje drinken enzo.
Nouja en toen ging ik dus met 1 vriend naar huis, omdat wij in hetzelfde dorp wonen wat 45 minuten fietsen is van de plaats waar we waren.
Onderweg naar huis heb ik heel gek gedaan, was een beetje erg onder invloed… xd
Toen ging die vriend me uitdagen, en werd ik boos. Ik duwde hem tegen een muur enzo.
En toen… werd ik verleid door hem. En ik dacht nog; NEE! ZOEN HEM NIET!
maar toch… het was al te laat. De zoen zelf duurde een paar seconden, en toen begon ik te huilen.
Ik had dit gedaan uit pure lust. En ik heb er heel erg veel spijt van.
Dus wat moet ik nu doen? Het hem vertellen of niet?

Dankjewel…

kus

Vertellen en hem de kans geven om iemand te vinden die niet vreemd gaat…

@bigmacmenu Ik snap je reactie maar je kent me niet. Dus lijkt me een beetje dom om over me te oordelen

@h_0909 ja je hebt wel gelijk… maar ik weet niet. Want ik kan het ook gewoon vergeten…

Gewoon eerlijk zijn en tonen dat je er echt spijt van hebt.
En zat zijn spreekt niet alles goed, maar het maakt wel een verschil vind ik, omdat er niks liefde meespeelde.

Als je het hem niet vertelt, vind ik dat je hem nog vele malen erger aan het bedriegen bent. Het lijkt me ook dat dat aan je gaat knagen. En het is al helemaal niet leuk als hij het via-via moet horen en misschien dan zo boos is dat je het niet eerder hebt gezegd, waardoor hij het uitmaakt - misschien had hij je het vergeven als je het direct had verteld!

@baviuit dankjewel. Ik wist niet waar ik mee bezig was… en als je me zou kennen zou je weten dat ik hier kapot door ben, ookal heb ik het zelf gedaan… Maar ik maak dit topic om te weten wat jullie zouden doen… misschien heb ik daar dan iets aan om mijn keuze te maken…

Ik voel me nu al schuldig. Al meteen vanaf dat moment. Maar mensen maken fouten. En nu weet ik wel dat ik NOOIT meer vreemdga

Tja ik snap dat je dit niet wilt horen maar dat is natuurlijk gewoon ontzettend dom. Als ik jou was zou ik het hem zodra hij thuis is persoonlijk, dus niet over telefoon, vertellen, hoe moeilijk dat ook is

Wat BigMacMenu zegt is toch geen oordeel? Je hebt met iemand anders gezoend en dus ben je vreemd gegaan, wat zij zegt is puur objectief.

Als je het wilt ‘vergeten’ loop je wel de kans dat die ‘beste’ vriend het ooit verteld, en dan is het 294583727x erger voor je vriendje. Gewoon vertellen dus en hopen dat je vriendje het vergeeft

true

vertel het hem sowieso. Ik word al misselijk van het idee alleen al dat mijn vriend met iemand anders zou gezoend hebben en hij het mij niet vertelt, waardoor ik gewoon heel de tijd het idee heb dat alles perfect is. Ook al weet ik dat dan niet.
Vertel het hem. en dan moet hij zijn keuze maar maken.

ja dit lijkt me het beste… maar ik weet al zeker dat mijn vriend het niet uit zal maken maar toch… ik heb er fucking spijt van en ik wil hem geen pijn doen… ookal heb ik dat al gedaan

Als je dit niet zou zeggen, hoop ik hard dat hij er zelf achter komt.
Ookal doe je het niet nog een keer, hij verdient beter

Ik oordeel niet over je. Je bent vreemdgegaan hoeveel spijt je daar ook van hebt en hoe hard je ook zegt het nooit meer te doen. Je bent vreemd gegaan.

Je hele relatie zal nu veranderen, hij vertrouwd je niet meer wat terecht is. Hij en z’n beste vriend zullen waarschijnlijk ruzie krijgen. Ik oordeel niet over jou, maar over het verhaal hierboven en ik vind dat als je vreemd bent gegaan je dat ook moet vertellen met alle gevolgen van dien. Je was groot genoeg om het te doen, dan kun je het ook vertellen.

Ja dat snap ik. Maar van de andere kant, als mijn vriend zoende met een meisje en hij had er spijt van en écht zweerde dat hij nóóit meer wilde vreemdgaan, vond ik het niet erg als hij het voor zich hield denk ik. Want het is dan al gebeurd weetje. En anders komt er een gat in mijn vertrouwen. Maar ik ben zelf heel fout en dom geweest

Dit.

Zeker vertellen. Op het moment dat je dat niet doet, ben je hem nog meer aan bedriegen dan je nu al hebt gedaan. Daarbij heb je het ook met zijn beste vriend gedaan en die zou (als het goed is) ook niet met dit kunnen leven en het willen vertellen. En dit kun je niet zomaar vergeten, kom op zeg.