Gezoend met carnaval

Met carnaval had ik best veel op en had ik met en jongen gezoend. Hij heeft me toen naar huis gebracht en hebben voor men huis even staan zoenen. Mijn vader heeft het toen gezien dat we stonden te zoenen en klopte op het raam. Dat was al erg genoeg maar de dag erna wisten ze ook wie het was. en men broer en zus ook. Ik heb er echt spijt van want het was echt een foute jongen. Nu hebben ze het er nog steeds over en maken er allemaal domme opmerkingen over. En zelfs jongens op school noemen me een mongool. Echt serieus wat moet ik doen? Het was echt en fout. Ik heb er niks aan als mensen zeggen dat het men eigen schuld is.

x

geen aandacht aan geven!
dan komt het wel goed,
is misschien niet zo slim dat je dat gedaan hebt,
maar dat doen er veel meer!
en niet met een jongen, maar met 10 ofzo!

Als iemand er iets over zegt: Toegeven dat het een fout was en dan ook erbij zeggen dat het voor jou klaar is. En dat diegene er niet meer over moet beginnen.

Oke beetje lastig uitgelegd, hoop dat je het snapt.

Ja ik als ik zeg dat ze erover opmoeten houden omdat het en fout was gaan ze gewoon door. Word er echt gek van.

O ik ken het, dat doen mijn ouders altijd als ik een keer zat ben. Vraag ik de volgende dag: wat eten we? Mama: ik heb speciaal voor jou een bier-menu gemaakt. En me vader heeft een tattoo van mij als baby op z’n arm, zegt ie: ik denk dat ik die foto van jou weg laat halen en er het logo van heineken op laat tattooëren (mijn naam en geboortedatum staan eronder) Dus, ik kan je niet helpen.

over een maand is het oud nieuws en dan houden ze vanzelf wel op

probeer het te negeren, het duurt niet lang voor ze het weer vergeten zijn :wink:

Ja ik hoop maar dat ze het vergeten. Moet je is nagaan hoelang geleden het carnaval was en ze hebben het er nog steeds over!

ik heb met carnaval ook met iemand gezoent. en dat was ook zo fout. mijn zus heeft t dood leuk tegen mijn ouders gezegt. en die kennen hem goed.
maar als mensen er bij mij naar vragen. zeg ik gewoon dat het niet waar is. kom het is carnaval ik doe net alsof ik het niet meer weet. ik schaam me ook zo erg.
die jongen heeft jou naar huis gebracht. de jongen waar ik mee heb gezoent wist t eerst niet eens meer [jeeeeeeeeej] en die zelfde avond heeft hij nog staan kotsen. na dt hij met mij had gezoen. achja carnaval he

wat kinderachtig van je famillie zeg, ik zou gewoon duidelijk zeggen dat ze erover op moeten houden.

Langs je heen gaan en er geen aandacht aan besteden.
Wat wou je dan doen?.. met iedereen gaan praten?.. smeken/huilen dat het overgaat?.. gebeurd is gebeurd hoor :'3

Negeren, dan is het meteen niet meer leuk.

ik heb met carnaval ook gezoend.
Boeiend.
Het is 3 maanden geleden.

Ooh.
Carnaval ging bij mij ook totaal fout!
Ik was niet helemaal nuchter meer, en had toen met 3 jongens gezoend.
Waarvan ik er een echt totaal niet kende.
Maar het is heel stom, maar ik negeer die mensen gewoon… ook die jongen. Het is nu na een tijd wel oud nieuws geworden.
Als is het nog steeds elke keer als hij langs loopt (hij zit bij ons op school) OEE. Kijk eens wie daar is :O.

Maar als ik jou was zou ik het gewoon proberen te negeren (ik weet hoe moeilijk het is!) Of een ander spectaculair iets doen, waar iedereen het dan over gaat hebben!
OJA. en vooral niet super veel spijt hebben! dan word het alleen maar allemaal erger!

carnaval is gewoon fout haha.
bijna iedereen maakt dat wel een foutje
ik had ook bijna met een jongen gezoent maar toen belde me vriendje net :flushed:
ik was ook niet echt van plan hem te zoenen maar het gebeurde gewoon bijna.
heb hem daarna gelukkig niet meer gezien maar hij woont wel bij mij in de buurt haha erg!