Gezoend met ander

Hee allemaal,

Ik heb nu meer dan 9 maanden een relatie met Mike. Maar ik heb een maand terug gezoend met een oude vriend van me. Dit gebeurde toen ik ruzie had met Mike. Ik heb hier ontzettend veel spijt van, en heb
het nog niet eerlijk verteld tegen Mike omdat ik het echt niet durf. Mike maakt zich vaak zorgen omdat die oude vriend me soms appt, en graag nog een keer wil afspreken. Mike zit in een groepsapp met die oud vriend, omdat hun vrienden elkaar kennen. Nu ben ik bang dat die oude vriend het ooit gaat vertellen aan Mike. Willen jullie me alsjeblieft helpen? Moet ik het wel of niet aan Mike vertellen? Ik durf het echt niet…

Xxx mij

Niet vertellen en contact verbreken met die oude vriend.

Ik zou het wel vertellen. Uiteindelijk komt het echt wel een keer uit , en dan kan hij het beter nu van jou horen als straks van een ander. Gewoon eerlijk zijn en het uitleggen. Natuurlijk ook het contact verbreken met die oude vriend en als je hem tegenkomt hem volkomen negeren

Je bent niet eerlijk geweest, dus ik zou het wel vertellen. Ik vind dat hij dit hoort te weten

Ik zou dat het liefste doen want ik heb er zo bizar veel spijt van, maar ik ben bang voor zijn reactie…

Je hebt gelijk…

ook al is het moeilijk vertel het hem eerlijk
leg uit hoe het is gebeurd
en dat je er spijt van hebt
vertel het hem niet in sms bel hem ook niet
dit moet persoonlijk
het ergste dat je kan doen is het vertellen
als jullie bij andere mensen staan
spreek met hem af ergens waar jullie rustig
en alleen zijn laat dit nieuws even doordringen
zeg dat je het begrijpt dat het tijd zal kosten om
je weer te vertrouwen
zeg er tot slot ook bij dat je hem niet zal laten
vallen zeg ook dat je het contact verbreekt met
die andere(doe dit dan ook)
laat hem weten dat hij de enige is voor jou
door hem te kussen
niet direct op de mond dat is nog te vroeg
een zacht liefdevol kusje op de wang
laat merken dat je van hem houdt
ik wens je veel suc6
en hopelijk heb je hier iets aan
x

Vertellen, Mike kan het beter horen van jou dan van die kerel.

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat het ik wel ga vertellen, alleen nog niet wanneer. Ik heb zeker wat aan je antwoord gehad :flushed: