Oké meiden, dit gaat een lang verhaaal worden en misschien een beetje moeilijk maar ik heb werkelijk geen idee wat ik moet doen.
Ik ging dus logeren met 3 vrienden en 1 vriendin. We gingen wat drank halen en hadden besloten om naar het strand te gaan. Die vriendin van mij, Lotte, had precies een week ervoor met één van de jongens namelijk Tim gezoend. Ze hadden gezoend toen ze erg dronken waren en Tim wilde het eigenlijk niet maar goed Lotte vond Tim dus leuk.
Ik was een beetje boos op Lotte omdat ze eerst mee zou logeren maar ze zei op het laatste moment dat ze alsnog wegging om 00:30 waardoor ik alleen was met 3 jongens (Nee ik kon niet alsnog naar huis want ik was aangeschoten en ja…). :dry:
Op het strand probeerde Lotte het met Tim maar die wees haar duidelijk af (ze hadden het er ook al over de zoen over gehad en Tim zei dat hij niks voor Lotte voelde).
Lotte ging dus heel erg hangen aan vriend 2, Sam, het klikte heel erg tussen Sam en Lotte dus ik dacht dat het wel goed kwam tussen die twee. Lotte moest naar huis en Sam bracht haar dus ik, tim en vriend 3 (Koen), bleven over. Tim en ik hadden het gezellig en deden een drinkspelletje we waren al aardig heen toen het begon met Tim die mij een zoen gaf.
Koen werd een beetje jaloers en haalde ons uit elkaar.
Hij begon te bellen en elke keer als hij wegkeek begonnen Tim en ik te zoenen. Het klinkt nou niet heel romantisch maar dat was het wel een soort van. We hebben het zo’n 15 keer volgehouden voordat we betrapt werden.
Sam kwam terug en we besloten terug naar huis te gaan. We hebben een tijdje film gekeken totdat Tim me seinde dat ik mee de wc in moest, daar hebben we de hele tijd gezoend en ik ga er niet verder op in maar “handen in broeken.”
De volgende morgen hebben we het niet meer over gehad. Hij had me wel een appje gestuurd en zich verontschuldigd omdat we allebei redelijk “onervaren” zijn. Hij had ook gezegd dat hij het wel heel leuk vond (qua gezelligheid) en dat hij vaker wilde afspreken en zo maar ik vind hem half leuk.
Ik vind hem op zich wel leuk maar ik weet niet wat ik moet doen,of ik het gesprek nu moet beginnen of niet. Heeft iemand ervaring/advies met dit soort situaties? Ik heb namelijk geen idee wat ik moet doen, of het oké is om nog een keer te zoenen en dat soort dingen…
Als je hem echt heel erg leuk vind moet je het er denk ik ook met je vriendin over hebben. Zij vind/vond hem namelijk ook leuk. Het is waarschijnlijk niet makkelijk maar wel de beste manier. En ik zou dit ook tegen Tim zeggen zodat hij weet waarom hij “in de wacht staat”.
Ook als je hem maar half leuk vind moet je het denken vertellen aan je vriendin en ook aan Tim. Zo weet iedereen in ieder geval hoe je je voelt en kan je niemand kwetsen door dat je liegt of dat ze er perongeluk achter komen.
Niet echt netjes van je dat je vriendin vorige week met iemand heeft gezoend en interesse in hem toonde en dat jij de eerste de beste kans pakt om ook maar even met hem te zoenen. Dit zou bij mij in het verkeerde keelgat schieten als een vriendin dit bij mij zou flikken. Eerst maar kijken wat je vriendin hiervan vindt en daarna pas actie ondernemen met die jongen.
Praat met je vriendin wat zij er van vind.