Gezoend en nu roddelt hij over mij

Zoals je al gelezen hebt in mijn onderwerp, heb ik dus gezoend met een jongen. Voordat ik toegaf, heeft ie eerst heel de avond aan me gehangen en me letterlijk gesmeekt. Hij wou zelfs door zn knieën gaan. Heel de avond zei hij dat ik zo mooi was en hij liet zelfs zijn vrienden achter om de hele tijd aan mij te plakken. Uiteindelijk, omdat ik ook wat gedronken had en omdat ik hem wel aantrekkelijk vind, heb ik toegegeven aan zijn smeekbeden en heb ik hem teruggezoend. De volgende dag stuurde hij me een bericht met x’sjes, maar ik reageerde erg droog omdat ik totaal geen gevoelens voor hem heb. Op school zei hij helemaal geen woord, hij durfde me zelfs niet aan te kijken. Tegen mensen die ernaar vroegen ( heel de school weet het intussen :/) zei hij dat hij gewoon ‘zat en geil’ was en dat ik lekkere tieten heb. Ik vind dat echt onrespectloos en ik wil niet dat hij zulke dingen achter mijn rug zegt. Wat kan ik doen? Op school staat hij altijd bij zijn vrienden en er ontstaan dan nog meer roddels als ik hem apart meevraag, hij zal toch nooit toegeven aan zijn vrienden dat hij gesmeekt heeft en dat ik hem via smsberichtjes afgewezen heb. Zou ik hem een berichtje sturen? Ik weet echt niet hoe ik hem er anders mee moet confronteren zonder mezelf bloot te stellen aan nog meer roddels ;(

Ik zou hem appen en aanspreken op zijn gedrag. Gewoonweg zeggen dat je het jammer vindt dat hij zo heeft gereageerd naar anderen.

Ach weetje, zelfs als iedereen weet dat hij jou gesmeekt heeft, wat schiet je er mee op. Ik vind het ook niet netjes wat hij doet en ik snap dat het niet leuk voor jou is, maar ik zou het geroddel en hem al helemaal negeren.

onrespectloos = respectvol haha.

Maar ik zou het laten rusten hoor. Hij zeg toch geen rare dingen? Alleen over je borsten, tja dat zijn jongens. Ik snap niet echt wat het probleem is.

Ik zou de eer aan mezelf houden en me er niet te druk om maken.