Gezoend en dan?

Hee meiden!
ik ben in de afgelopen vakantie behoorlijk los gegaan met uitgaan,
normaal ga ik 1 x in de maand uit maar nu ben ik echt 4 keer uitgeweest
deze week, en ik heb de eerste avond met een jongen gezoend (die gewoon
knap en lief was, we hadden gewoon de hele avond gepraat en eigenlijk bij het doei zeggen gezoend) en gisteravond ging ik uit, in een cafe waar ik normaal nooit kom maar opeens was mijn crush er, die ik zeg maar al een halfjaar leuk vind.
en toen heb ik gisteravond dus ook voor het eerst met hem gezoend.
Ik helemaal blij natuurlijk,
maar wat ik telkens heb nadat ik tijdens het uitgaan met iemand heb gezoend (en nu heel heftig omdat ik hem echt heel leuk vind) dat ik absoluut niet in slaap kan komen, en als ik slaap dan snel weer wakker word en ontzettend misselijk ben. die misselijkheid kan ook wel komen door alcohol, maar ik drink niet veel. ik stop altijd voordat ik aangeschoten raak.
nu weet ik dus wel dat het door spanning komt van wat er net is gebeurd dan,
maar ik bedoel ik voel me nu nog steeds heel misselijk en sta te shaken.
dat gebeurd dus telkens,
en ik vraag me af, hebben jullie dat nou ook of is dit een beetje vreemd gedrag? volgens mij hebben mijn vriendinnen hier geen last van.
En als je hier wel last van hebt, wat doe jij er dan aan?
ik weet er echt geen raad mee, ik heb vanacht maar anderhalf uur geslapen. ;o

dankjulliewel! srry voor het lange verhaal.

Het lijkt me gewoon spanning?
Ik heb hier geen ervaring mee!

Ik word altijd licht in mn hoofd na zoenen.
Sta dan echt te duizelen haha, ook best raar.

Als ik uit ben gegaan eet ik altijd wat en drink wat water,
misschien helpt jou dit ook,
en als je staat te shaken heb je het dan koud of?
dan zou ik gewoon lekekr gaan douchen en wat drinken/ eten en weer je bed in gaan!

Ik vind het schattig

Nog nooit van gehoord haha.
Denk spanning ofzo ?

Ik denk spanning, maar het is wel lief!

haha nou lief… :stuck_out_tongue:
ik vind het nog al vervelend haha.
Ja ik heb het dan best wel koud.
Maar ja ik weet het niet, ik kan dan gewoon niet in slaap komen.
Dan wil ik mijn bed uitspringen en iets doen ofzo. Niet stil liggen
en proberen te slapen. x]

Ja spanning denk ik! Ik zou even een koekje eten en een stukje lezen, helpt meestal wel om wat rustiger te worden. Je kunt het ook ergens opschrijven, dan zit het niet de hele tijd in je hoofd ;]

dankjewel voor de tips!
Ja ik weet wel zeker dat het spanning is haha.
maarja, ik weet niet zo goed wat ik er nou mee moet.
ik zit telkens ook opnieuw te denken van ja was dit wel een
goede keus. maar van gisteravond heb ik dus absoluut geen spijt! (:

is dit een van de eerste keren dat je met een jongen hebt gezoend? dan is het dus misschien spanning omdat het allemaal nog zo nieuw is. en dan als je vaker met je crush zoent (of een ander haha) gaat het vanzelf over?

Nog nooit gehad. =S

K ook niet. Ik word dan alleen wakker met de onmenselijke grote drang om tanden te poetsen.

Hihi dat heb ik ook gehad! Jij bent echt de eerste die ik tegen ben gekomen die hetzelfde heeft. :wink: Ik kon ook bijna niet slapen en werd misselijk als ik er aan dacht. XD
Maar dat heb ik nu niet meer, ik had het alleen bij mijn allereerste zoen en de allereerste keer dat ik met iemand had gedanst haha. Dus dat is wel een tijdje geleden, en toen was alles nog nieuw en vond ik het nog spannend en eng. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar ik denk dat het spanning is geweest! Sowieso was het niet de alcohol, want ik dronk toen nog niet.

nog niet gezoend ;$

haha ja maar het vreemde is, dat dit dus neit mijn eerste zoen is ofzo.
ik heb dit echt IEDERE keer. bij mijn eerste zoen was het ook vooral spanning maar dat kan het nu toch niet meer zijn? ik zoende voor het eerste toen ik 12 was en ik ben inmiddels bijna 16. ik snap er niks van XD

ik snap precies wat je bedoelt
als ik een beetje alcohol drink en daarna is gebeurd waardoor ik zenuwachtig kan raken of spanning ofzo, word ik kotsmisselijk
als ik eindelijk een keer in slaap val, want op je rug liggen word je ook misselijk, en ik word daarna wakkeer… word ik weer misselijk
en dat je het koud hebt en dat je shaked enzo ook!
ik drink nu amper alcohol eigenlijk, drink voornamelijk redbull
heeft bij mij hetzeldfe effec tals alcohol
maar voor de rest weet ik niks sorry!

Ik ben al blij dat er hier toch een paar zijn
die hetzelfde hebben! (:
Ik hoop maar gewoon dat het een keer over gaat.
De volgende keer ga ik gewoon lekker wat thee drinken
en wat lezen of iets wat daar op lijkt.
ik hoop dat het helpt!