Gezoen met beste vriendin

Hee meiden,

Ik zal maar met de deur in huis vallen: ik heb gisteren blijkbaar met een van m’n beste vriendinnen gezoend. We waren allebei ontzettend dronken en kunnen het niet meer herinneren, maar kwamen er achter dat het gebeurd is doordat we er wel een zeer dronken whatsappgesprek over hebben gehad vlak nadat het gebeurde. We zeiden daarin allebei dat het een domme fout was en dat we niet verliefd op elkaar zijn en dat het voor ons allebei niets betekende, maar dan met meer spelfouten uiteraard. Niemand heeft het ook gezien denken we.

Ik weet er dus NIETS meer van en ik ben ook niet verliefd op haar. Ik vind haar een superleuke meid maar ze is gewoon m’n beste vriendin en we knuffelen elkaar altijd als we elkaar zien en we geven elkaar wel eens een dikke kus op de wang, maar dat was het.

Dit alles zou nog niet zo’n probleem zijn geweest als ik vrijgezel was, maar dat ben ik niet. Ik heb een vriendje waar ik gruwelijk gek op ben en die ik ook echt niet kwijt wil. Ik weet nu ook echt niet of ik het hem moet vertellen. Ik zou nooit vreemdgaan en ben stapelgek en verliefd op hem. Ik voel me ook zo raar nu omdat ik niet eens flarden aan herinneringen heb dus voor mijn gevoel is het niet eens gebeurd, maar ik voel me wel ontzettend naar en schuldig.

Wat zouden jullie doen?

P.S. dit is een anoniem account, dus geen gek oud mannetje

Sommige vriendinnen geven elkaar toch ook wel eens een kus op de mond, dus zo erg is het toch niet? En ik denk dat je vriend het heus wel begrijpt hoor, het is tenslotte wel je beste vriendin

Ik zou het gesprek aan hem laten zien en vertellen dat je dit nalas maar er niks van kan herinneren, wat immers compleet waar is. De één vindt dit vreemdgaan en de ander niet, maar jij weet nog niet wat hij ervan vindt. Als hij dit onder vreemdgaan vind vallen, is het erg als jij het geheim zou houden.

+ zou het ook zo kunnen zijn dat het niet eens echt gebeurd is? Dat jullie beide dronken in elkaars verhaal meegingen?

Maar anders zou ik de bovenstaande raad opvolgen.