Gezocht : --------------

Ik heb dus een probleem. Ik had 2 weken geld overgemaakt aan 4 mensen, heb nieuws van de 3 mensen maar van ’ -------- ’ niet. Men vorige account was ’ x0nelove ’ en daar kan ik niet meer op. En waarschijnlijk weet die persoon dat ik zoek dat niet, en ik moet deze persoon dus vinden, anders ben ik het geld kwijt/een kledingstuk. Sorry dat ik je naam hierop zet maar ik kan je anders niet vinden.

Kan dit niet beter bij verkoop?

^ Ik dacht van ook, maar het is niet echt iets met verkoop te maken. Als die persoon niet bij verkoop kijkt, tja dan ziet ze het niet. Ik weet niet echt waar ik hem moet zetten.

Up!

weet je haar gs account niet meer dan?

Vraag anders ook even rond in de sticky’s bij Verkoop! Daar is de kans denk ik groter dat je GS’ers tegenkomt die wel eens met haar gehandeld hebben en weten welk account er bij die naam hoort.

@ esmerose, wat bedoel je met sticky’s?
@ Excogitation, ja ik weet haar gs account niet.

Kan je niet mailtje sturen naar Marjolein of (wie is ook weer de nieuwe manager dingens van GS)? Naar haar mailtje sturen en je wachtwoord aanvragen? :’) Misschien een optie

Of misschien kan je recente verkooptopics bezoeken? Misschien herken je de kledingstukken ofzo.

@ COPYRIGHT_, dankjewel voor je reactie’s! Hoe kan ik de manager dan bereiken? Ik weet dat ik nooit ga herkennen, ik heb veel gekocht de laatste tijd dus dat heeft jammer genoeg geen nut…

Stuur een mailtje naar marjolein@girlscene.nl zij kan je mogelijk helpen. Succes!

Dankjewel!

Nog steeds geen nieuws van marjolein dus nog steeds geen oplossing.

Up!

Eh, je moet niet Marjolein mailen! Danique heeft het overgenomen, dus even datzelfde emailtje sturen naar Danique ipv Marjolein (gewoon namen vervangen, dan klopt dat emailadres dacht ik)

Oh oke, ik ga het proberen, dankje!

Naar mijn mening is het niet zo slim om haar account niet te onthouden. Misschien kan je in een telefoonboek zoeken en rondbellen?

@ BettiePage, ik heb haar nummer ofso niet. Ik moest gewoon iets van haar overkopen, dat is alles.

^daar moet je dus voor in het telefoonboek kijken :’)

Oh ja ik snapte het niet, maar ik woon in België en zij in Nederland…