gezocht!

[i]Hee Girlsceners =)

ik ben bezig met een lookbook (met allemaal plaatjes enzo) en ik heb een heel tof idee voor een nieuwe bladzijde, maar… daar wil ik ook een supermooie songtekst bij zetten.

Dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk of jullie nog een mooie, leuke of aangrijpende songtekst weten en of jullie die dan naar mij willen sturen =)?
alvast dankjewel !

xxx
xMarijeLieff[/i]

Thema?

Iets moois of iets dat je aangrijpt ofzo. Heb nog geen thema, had een idee om dan zo’n songtekst neer te zetten en dan doe ik daar allemaal plaatjes bij enzoo…

Hmm ik luister zelf wel graag Franse muziek, zitten er zeker een paar hele mooie tussen. Maar ik weet niet of je goed bent in Frans, want anders heb je er natuurlijk niet veel aan :slightly_smiling_face:

De teksten van Mumford And Sons spreken mij ook vaak aan!

Het is JOUW lookbook, met dingen die JOU inspireren erin en dan wil je van ONS een songtekst? En je weet ook nog eens niet welk genre je wilt.

Moet jouw lookbook niet iets zijn met een songtekst die jou inspireert in plaats van ons? :’)

Laughing with van regina spektor is wel een hele mooie songtekst en vind Impossible van shontelle ook mooi

Fix you van Coldplay

Dankjulliewel!

@chanelchique; ja dat is waar, maar ik heb heel lang gezocht maar kon niets bedenken. Daarom vraag ik het aan jullie. Dan kies ik uit die liedjes de mooiste uit.

xxx