Gezocht!!

Hoi Meiden!

Samen met mijn moeder heb ik een webshop in dameskleding en accessoires.
Nou zijn wij zelf gewoon niet goed in het verzinnen van leuke en pakkende stukjes tekst voor de omschrijving van de webshop en ik denk dat hier wel een paar meiden zijn die dat wel kunnen, hoop ik in ieder geval :upside_down_face:

Op dit moment hebben we Hip Moments is de online webshop met de hipste en leukste betaalbare mode items van dit moment.

Maar als ik bij andere webshop kijk hebben ze veel leukere stukjes als omschrijving zoals bij we love musthaves, lof-boutique, fab to have etc.
Allemaal leuke webshops met leuke omschrijvingen en dat willen wij ook :sunglasses:

Is er iemand die een super leuk stukje wilt schrijven als omschrijving van Hip Moments??
:hugs:

Wat leuk dat jij en je moeder samen een webshop hebben gestart :slightly_smiling_face: Maar ik denk dat de meeste mensen meer informatie zullen willen hebben.
a) het linkje van de website
b) wat is de style van de website (met ‘hippe kleding’ zeg je eigenlijk niet zoveel, want dat beweert iedere webshop)
c) wat is je doelgroep? Aan welke leeftijden moeten we denken
d) wat staat er voor de schrijfster tegenover? Ik denk namelijk niet dat er veel meiden zijn die zomaar wat voor je zouden willen schrijven, zonder er iets voor terug te zien (tenzij je een gouden hart hebt)

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen :slightly_smiling_face: En als je het echt professioneel wilt, zul je er toch wat meer geld voor moeten neerleggen, en daar iemand voor aannemen (niet per se op deze website) :slightly_smiling_face: Of inhuren.

greatcontents.nl

Daar kan je copywriters vinden