GEZOCHT

Haay, ik heb vorige week zaterdag met carnaval een onwijs leuke jongen ontmoet!
nu is er een klein probleempje ik weet gewoon niet meer zeker of ik wel mn goeie
telefoonnummer heb gegeven… online kan ik hem nergens vinden, ik weet’:

• zijn voornaam
  • geboortedatum
  • hij had een accent (volgens mij kwam hij uit brabant)
  • hij heeft een pathe pas

iemand een idee hoe ik deze prins carnaval terug kan vinden?!

Tja… 1 manier:

voornaam en woonplaats invullen op facebook.
Hopen dat hij facebook heeft en de ellenlange lijst bij langs
in de hoop dat je hem herkent op de foto.

Toevallig kom ik uit Brabant. Uit welke omgeving?

Pathe pas? Die voor bioscopen?
Misschien kun je aan een nummer komen en daarheen bellen, misschien een beetje vergezocht maar wie weet kun je aan een achternaam komen. Ik weet alleen niet of zij informatie mogen geven.

Succes!
hoop dat je hem kan vinden.

heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd maar ben hem nog niet tegen gekomen…=(
volgende x toch maar beter opletten, heb zelfs zn ID kaart nog gezien maar niet gelet op zn achternaam-____-

bedankt hea;)

ik hb echt geen idee… heb carnaval gevierd in Den Bosch en daar wist hij wel goed de weg, dus ik gok daar ergens in de buurt…

op de woonplaats zoeken en dan gewoon op random mensen klikken en tussen hun vrienden naar zijn naam zoeken… omg dit klinkt zo stalkerig haha maar misschien een manier??

Is het misschien een idee om zijn voornaam en leeftijd hier neer te zetten? En eventueel hoe hij eruit ziet? Misschien kennen sommige meiden hem, je weet maar nooit :slightly_smiling_face:

BRABANT!!! Ik ook omg

Geef zijn naam is mijn broer is best vaak in denbosch en heeft een pathe pas

ik woon naast den bosch! misschien ken ik hem wel?

Netwerken, internet, radio… &Hier zijn alvast veel meiden die willen helpen :slightly_smiling_face:.

Heeeeel vaak naar de Pathe gaan in/vlakbij zijn woonplaats

ik hoop dat je hem snel kan vinden…

geef zijn naam dan helpen wij met zoeken :sunglasses: