Gezocht: Waargebeurd verhaal

Hallo dames!

Voor mijn Profielwerkstuk ben ik bezig met het opzetten van een tijdschrift.
Dit tijdschrift is bedoeld voor havo/vwo-bovenbouw [dus 15-18 jr. ongeveer] en uit een onderzoek onder deze doelgroep is gebleken dat meer dan 60% graag waargebeurde verhalen leest in een tijdschrift.

Hierbij komt dus mijn vraag aan jullie, is er iemand hier op Girlscene die iets mee heeft gemaakt en daar graag over wil vertellen?
Denk aan bijna-doodervaringen, tienermoederschap, verlies van ouder/broer/zus/vriend/vriendin, leven met een ernstige of moeilijke ziekte, leven in een rolstoel of een andere handicap, ervaringen met een loverboy, leven in een pleeggezin, of wat je ook maar kunt bedenken. Heb je een relatie met een oudere man, val je op meisjes of heb je een crush op je leraar? Ook dat zijn onderwerpen die besproken kunnen worden!

Als jij je aangesproken voelt en een verhaal hebt dat je graag zou willen delen, zou ik hier graag een artikel over schrijven. Dit artikel komt enkel in handen van mijn leraren en klasgenoten, het zal niet heel Nederland doorgaan o.i.d. Ik verwacht natuurlijk wel alleen serieuze verhalen, geen verzinsels!

Ik hoor graag van jullie en upjes zijn natuurlijk altijd welkom!

Niemand die me gelukkig kan maken? Misschien een relatie op grote afstand die al jaren goed gaat, iemand met een eigen bedrijfje op jonge leeftijd?

Slachtoffer van mishandeling/bedreiging/bespugen??

Bijvoorbeeld! Iemand die zijn verhaal wil delen?

Ik heb wel een ouder verloren, maar daar zit verder niks spectaculairs dramatisch achter.
Sorry, kan je niet helpen.

Eeh ja… wie zou dat zijn?
Ik snapte je vraag al, ik geef je een suggestie of mijn verhaal in aanmerking komt of 't je interresseert?

Profielwerkstuk, heerlijk <3 Ik ben er ook mee bezig.

Maar als je eventueel interesse hebt in (het verhaal van) een 17-jarige met een kind, dan moet je het zeggen ;p

Ontzettend bedankt jongens!

Bij ‘Schrijfels’ zijn er veel verhalen, soms ook echt gebeurd mischien moet je daar kijken.:slightly_smiling_face:

Ik heb een bijnadoodervaring gehad, maar toen was ik een baby, dus daar kan ik je ook niks over vertellen. Naja, ik werd getroffen door de bliksem via een elektriciteits ding. Einde verhaal.

Ja mijn vader heeft wel zulke verhalen maar hij is alleen niet 15-18 jaar xD