Gezocht: vriendinnen om mee uit te gaan (regio: Antwerpen/Mechelen)

Ik ben een meisje van 17/18 jaar en ben ook een meisjemeisje die er erg van houdt om mooie kleren aan te doen, make-up aan te doen etc.
Ik vind het dan ook erg leuk om naar discotheken te gaan of gewone feestjes (hoewel ik discotheken wel leuker vind).
Ik heb wel een aantal vriendinnen, maar om de één of andere reden vinden ze uitgaan niet zo leuk, waardoor ik dit echt heel weinig doe. Ik hoef nu ook niet elke week uit te gaan, maar toch, ik wil wel een beetje van mijn jeugd profiteren!
Daarom doe ik via girlscene een oproep om misschien meisjes te leren kennen die eens met mij willen gaan en zo leer ik ook nieuwe mensen kennen!

Dit is trouwens ook een soort van opdracht voor mijn Day Zero (voor diegenen die het kennen).
Daarbij heb ik als goal onder andere om eens met iemand die ik amper ken uit te gaan, dus bij deze.

Super leuk :slightly_smiling_face:, alleen woon ik niet eens een heel klein beetje in de buurt.

Spijtig! Hoop dat er hier wel meiden zitten die in de buurt wonen en openstaan voor dit idee!

Ik woon niet in de buurt, dus zie dit maar als een up :slightly_smiling_face: .

Up!

Niemand?

sorry ik ben mensenschuw (en ik woon te ver weg), maar een upje voor jou!!!

up!