Gezocht voor mijn eindwerk/ anorexia nervosa

Hallo allemaal

Ik ben Jil en zit in mijn laatste jaar middelbaar en voor mijn eindwerk ben ik opzoek naar jongeren van 14-18 jaar die zelf jammer genoeg ooit anorexia nervosa hebben gehad of personen die iemand kennen in de omgeving. Ik zou dan graag een interview afnemen van jou. Mijn onderzoeksvraag van mijn eindwerk is :'hoe gaan jongeren (14-18 jaar) om met de eetstoornis Anorexia Nervosa.
Ik hoop dat er misschien mensen zijn waarvan ik een interview mag afnemen, ik hoor graag iets!
Je kan me ook altijd contacteren via instagram (mijn naam is cielen_jil)
Alvast heel erg bedankt!!

1 like

Hi, heb het zelf niet gehad dus kan je jammer genoeg niet helpen… Lukt het wel met interviews vinden? Ik denk dat het best moeilijk is om mensen te vinden, die ook daadwerkelijk je vragen willen beantwoorden.

Veel succes!!!
xxx

1 like

ohh heel erg lief dat je dit vraagt. Zelf heb ik via deze site nog niemand gevonden die me kan helpen, wel ken ik een vriendin van mij die het ong 2 jaar geleden heeft gehad en door haar ben ik ook op het idee gekomen om dit als onderwerp te nemen. Ook heb ik contact opgenomen met verschillende hulpcentra voor mensen met anorexia en sommige willen mij wel helpen :slight_smile:

Probeer Facebook groepen eens.

1 like

Fijn dat mensen bereidt zijn om je te helpen!! Is het trouwens een profielwerkstuk? Had ik vorig jaar ook gedaan… was niet mijn ding want mijn onderwerp was niet zo interessant haha :slightly_smiling_face:

Ja dit is een profielwerkstuk, maar wij mochten het onderwerp eig zo goed als kiezen! :slight_smile:

Jaa ik ook vorig jaar. Alleen was mijn onderwerp niet zo interessant voor mij, heb uiteindelijk ook weinig gedaan. Vriendin zei dat zij alles erin zou plakken en heeft daarna nog veel verandert van mijn stuk :shushing_face: Uiteindelijk wel een 8 gekregen haha

1 like

@Cielen_jil ik heb zelf anorexia (gehad) en kan misschien wel een paar vragen beantwoorden als je nog mensen nodig hebt

Hoi, ik zoek ook hulp bij mijn profielwerkstuk over een vergelijkbaar onderwerp. Ik zoek mensen die anoniem deze enquĂŞte in zouden willen vullen. Iedereen mag hem invullen, wel of geen anorexia.
forms.gle/n25gWgQC9mQXKPJBA