Gezocht: Titel voor verhaal

Hi everyone

Ik loop al een tijdje met een idee voor een nieuw verhaal maar ik kan maar geen titel bedenken.

Het verhaal gaat over de 16 jarige Aimee. Een doodnormaal meisje die de pispaal is van de school. Ze word dagelijks gepest en uitgekotst. Zelfs haar beste vriend moet het ontgelden. Die is mede pispaal.
Op een dag, wanneer ze van haar fiets word getrokken en de pestkoppen dreigen haar in elkaar te slaan, ziet ze een mysterieuze jongen staan. Hij neemt haar mee en red haar uit de benarde situatie.
De jongen stelt zich voor als Drake en later beginnen de twee gevoelens voor elkaar te krijgen. Alleen doet Drake erg afstandelijk en lijkt weinig interesse te tonen. Dat terwijl hij regelmatig one night stands heeft en een enorme womanizer is.
Later komt Lucian erbij kijken, een demoon die wel erg veel interesse heeft in Aimee
Alleen blijkt hij later uit te zijn op alleen maar foute dingen. Hij wilt uiteindelijk haar ziel claimen en is bereid om daar heel ver voor te gaan.
En uiteindelijk moet Aimee er dan uit zien te komen

Het is dus eigenlijk een fantasy verhaal, iets wat heel nieuw voor me is maar wel een uitdaging.
Maarja, ik weet dus echt geen titel en hoop stiekem dat iemand me hiermee kan helpen.

:cold_sweat: