gezocht: tips voor kleine slaapkamer

Ik heb echt een hele kleine slaapkamer (2 bij 3m). Hebben jullie tips voor als je een kleine slaapkamer hebt?

http://woon.rubriek.nl/wonen/groter.asp

Zoooooooooooooo, even 2 woordjes (kleine kamer) google-en en je hebt 't. xD

Ohhhhh mezelf ge-quote ipv wijzig, kut ding.

zet niet teveel meubels in je kamer

koop een spiegel dan lijkt je kamer groter

lichte kleuren gebruiken, en niet teveel spulletjes erin zetten.
Ik heb zelf ook niet echt een grote kamer en ik heb ook planken waar ik dan spulletjes opzet, misschien ook een idee!

xx

neem zo’n hoogslaapbed, dan kan je daaronder spullen opbergen of een bureau of een zetel zetten ofzo.

Horizontale strepen op de muur, en lichte kleuren gebruiken.
En over dat hoogslaapbed, ik zou er geen nemen ik ken een meisje die had ook een kleine kamer en toen dacht ze dan neem k zo’n bed dan heb ik meer ruimte maar het had juist t tegenovergestelde effect.

Juist een hoogslaper Ö! Anders past het nooit!
Een goede vriend van mij heeft dat ook… Die heeft gewoon een hoogslaper met bureau eronder en daarnaast een kast… Als je kamer 2 x 3 is (wat wel heeeel weinig is) past er ook niet meer in :expressionless:

mijn kamer is ook ong zo klein(iets kleiner dan 3x3)en ik wou miss ook een hoogslaper maar het probleem is dan wel dat als ik dat zou doen ik dan met me neus het plafond raakXD

Hey, ik heb ook een kleine kamer! Er past niet eens een klerenkast in mijn kamer! (Ik moet er nu een met mijn zusje delen T_T) Dus upperdepup!

bakken onder je bed

En van die kastjes aan de muur boven je bed.
Geen last van en ben je al heel wat spullen kwijt.

Gewoon alles met veel opbergruimte kopen.
Zoals een houten bankje met een bak dat je daar spullen in kwijt kunt

Als nachtkastje geen krukje of zo maar echt een dicht kastje met een stuk of 3 laadjes.

Sjaaltjes en kettingen aan de deur hangen aan leuke knopjes of gewoon spijkers.

Geen posters aan de muur hangen, dan lijkt het nog kleiner.
Hou het gewoon rustig en opgeruimd.

mijn kamer is kleiner dan die van jou.
Ik heb mijn kledingkast in een andere kamer staan.
Dan past alles erwel in. Bed, buro,boekenkast en 2kasten met dingen als tassen en make-up enzo.
Ik heb wel een aantal planken aan me muren.

Als je het wit houd wordt eht niet zo druk en lijkt het minder vol.

Ik heb ook een kamer van 2 bij 3. Ik heb mijn bed links in de hoek staan (van de drie-meter wand) daartegenover een bureautje, rechts in de hoek. dan daarvoor een klein boekenkastje waar net alles in past. Tegenover mijn bed mijn kledingkast, deuren gaan niet helemaal open en ik moet even wringen maar dan gaat het prima. Mijn televisie hangt boven mijn boekenkast, zodat ik op mijn bed erna kan kijken. Stereo staat op mijn boekenkast. Uhm, hangt nog een kroonluchter in (oh en een klein nachtkastje, precies tussen mijn bureau en bed in)
Kleuren zijn allemaal geel/oranje/roze/rood. Ik hou nou eenmaal van drukte in mijn kamer, in mijn leven haha.
Je kunt het ook anders indelen, maar ik heb een schuin dak dus bij mij kon het niet anders :wink:

Bedankt voor de tips allemaal :slightly_smiling_face:

Hoogslaper! ^^ ( En dan wel een hoogslaper met Bed,Bureau& Kast!)

ik heb op mijn kamer vooral lichte kleuren zodat het in elk geval iets ruimer lijkt. Verder staan er nog een paar kasten. Maar ja, ik zal het met m’n kleine kamertje moeten doen

ik heb ook een kleine kamer (2,55-3,5) maar ik wil zo graag een 2-persoonsbed. En mijn plafond is heel laag dus ik kan ook geen hoogslaper… -.-

^vast handige info na 2 jaar…

ja voor mij wel want ik heb ook een kleine kamer dus tips zijn voor mij ook handig. :slightly_smiling_face: