Gezocht: Tas met barokprint

Ik zag laatst in Nijmegen op de universiteit iemand lopen met een erg leuke tas. Het was een rechthoekige schoudertas (het formaat dat je de laatste tijd veel ziet, ook handig voor school etc.) Het is geen messenger, er zit gewoon een rits aan de bovenkant en dus geen flap. Hij is gemaakt van leer/kunstleer en de zijkanten en bovenkant van een soort zwart lakleer. De voorkant is zwart met zo’n barokprintje in wit, ong. dit printje dus maar dan met de kleuren andersom:

http://img.photobucket.com/albums/v231/queerpixie/e6dc_1.jpg

Wie kan mij helpen?
De tas hierboven is dus niet de tas die ik zoek!!

onee die heb ik niet ik heb wel een stoffen maar dat zoek je niet dus dit is ee n

UP!

Die stoffen had ik volgens mij op MP gezien, die is bruin met gekleurde bloemetjes toch?

Als iemand het merk van de tas weet of waar ik 'm kan kopen is het ook goed!

Bruin met bloemetjes is van Primark… heb je in Rotterdam zitten

Iemand van een ander forum dacht dat ze ook de zwart met witte bij Primark hebben. Heeft iemand 'm?

Een foto van die van MSHP heb ik gevonden, maar dat is niet echt wat ik zoek nee.

*sorry, verkeerde topic*

Pumpkinsoup? Dat ben ik, ik wist niet waar je sneller zou gaan kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar is die van Primark die wit/zwarte dan? Want je had het daarna ook over gekleurde bloemetjes, een bruine tas, en die is steviger dan deze witte, en die is ook van Primark… mja

Ik zoek een tas, en het eerst wat jij roept is Primark! Dus dan ga ik ervanuit dat ze daar de tas hebben die ik zoek, niet dat ze er in het algemeen tassen hebben die erop lijken :stuck_out_tongue: maar goed, ik vraag nog ff verder op andere fora. En anders hopen dat ik genoeg moed heb om de meid met die tas aan te spreken als ik dr tegenkom :stuck_out_tongue:

Dat zou ik gewoon doen! Ik denk niet dat ze het erg vindt dat je het vraagt, want het is tenslotte een compliment! :slightly_smiling_face:

Ik ga het ook zeker doen, maar de kans dat ik haar weer tegenkom is vrij klein aangezien er duizenden mensen op de Uni rondlopen :wink:

Iemand? Heb de tas daarna nooit meer gezien…

Kijk eens bij Dolcis. daar hebben ze nu wel van die bloemprint tassen. Misch dat jouw baroktas er ook tussen te vinden is.