Gezocht: Syro/Siro/Siero, man, 17/18 jaar

In 1999 kwam ik in Nederland wonen, Amsterdam, en zat daar op de Vrije School. Mijn broer zat ook op die school, een klas hoger dan ik. Hij raakte bevriend met een jongen uit zijn klas waar ik ook heel goed mee kon opschieten. Maar in 2000 verhuisde we naar Den Haag. En nu wil ik eigenlijk weten hoe het met die jongen gaat. Hij heet dus Syro (volgensmij schrijf je het zo, spreekt het uit als ‘sieroo’), en hij is 17 a 18 jaar oud, en woont mogelijk in Amsterdam. Zijn vader is een Indiaan (zo’n oorspronkelijke Amerikaan, je weetwel), maar die kent hij niet meer. Volgensmij is zijn moeder niet Nederlands. Hij heeft dus een getinte huid en donker haar.

De kans zal wel niet zo heel groot zijn dat iemand hem hier kent, maar het is het proberen waard. Het enige wat ik wil weten, is hoe hij er nu uit ziet =)

Upje, succes

succes!

Misschien kun je zoeken op Hyves?

Waarom is het enigste wat je wilt weten hoe die eruit ziet?

Dat vind ik niet logisch. Dus als die minder mooi is vind je hem niks meer ofwat??

Leek me logischer als je zen nummer wou ofzo.

Maargoed nvm.

Al geprobeerd.

Ik wil weten hoe hij er uit ziet omdat het niet mijn bedoeling is om contact met hem op te nemen. Ben gewoon benieuwd hoe hij er na 9 jaar uitziet.

heb je het ook al gevraagd aan je broer? misschien heeft hij nog een telefoonnummer van hem? of een msn?
als je broer misschien een (huis) telefoonnummer heeft en je hebt het lef kan je ook bellen/smsen dat je nieuwschierig bent hoe 't gaat enzo en dat je 'm graag op msn wilt. (je kan natuurlijk ook aan broer lief vragen of hij zijn msn wilt vragen (voor hemzelf) en dat jij die van je broer krijgt :stuck_out_tongue:
succes!

contactadvertentie @ marktplaats?

spooorlooos xD

Heel veel succes met zoeken!

facebook?

misshcien is het wel Cyro, Ciro of Ciero…:stuck_out_tongue: kan ook nog, heb je dat al geprobeert?
of andere mesnen die vroeger bij hem en je broer in de klas zaten ?

daar moest ik ook al aan denken. XD

Up Succes!

Twitter?Iedereen zit tegenwoordig op Twitter. :S (behalve ik)

Hyves, bebo, facebook, tagged, twitter, netlog, myspace, vampirefreaks,

ga al dat soort sites af en je vind hem vast! iedereen heeft wel zo’n profiel tegenwoordig haha (:

ik alleen geen hyves *schaamschaam* en twitter