Gezocht: Schrijvers

Ik zoek dus iemand die samen met mij een verhaal wilt schrijven. Dus gewoon dat de één vanuit iemand schrijft en de ander vanuit iemand anders. Misschien als iemand interesse heeft handig als je dit even invult:

Naam:
Leeftijd:
Genre (realiteit, fantasie, etc.):

Alvast bedankt (:

naam: lara
leeftijd: 14 volgende maand 15
genre: zelf hou ik het liefst van realiteit, dat kan heel spannend zijn, maar ook gewoon een verhaal over een verliefde puber… ik vind alles wel oké

ik hoop dat je geintresseert bent. en ik zou eventueel ook wat kunnen schrijven zodat je kan zien hoe ik schrijf

Ja, doe dat maar als je wilt. Mij maakt het ook nooit zo uit, alleen ben slecht in fantasie enzo.

upje! (:

oké, ik wil het eigenlijk wel proberen… Maar het ligt eraan in welk genre je schrijft + ik heb het altijd heel druk met school, en kan niet elke dag wat schrijven…

Naam: Danny :slightly_smiling_face: zo noem ik me hier tenminste (A)
Leeftijd: 16
Genre (realiteit, fantasie, etc.): realiteit. het liefst diepgaande romans. Kan best soms een beetje onwerkelijk zijn, maar fantasie schrijf ik niet (meer). Ik hou ervan om over baanbrekende onderwerpen te schrijven, of over menselijke eigenschappen. Dectives vind ik ook leuk.
Schrijfstijl: (lijkt me ook wel handig om te weten) ik beschrijf graag veel, maak veel vergelijkingen en laat verhalen meestal niet heel snel gaan. De otnwikkelingen soms wel, maar dat de handelingen zich niet vlak na elkaar opvolgen, omdat ik een emotie beschrijf of de omgeving. Maar in sommige scènes wel. Actie ofzo…
Ok… Hoop dat je genoeg weet.

Wacht; maar even een vraag: wil je het ook hier posten?

In dit topic? Nee, lijkt me niet. Maar wel op girlscene, als je dat bedoelt. Maar je schrijfstijl (wat je hier beschrijft tenminste) en genre spreekt me wel aan.

@ beyourseelf

Ok :slightly_smiling_face: ehm… Ik wil best iets schrijven, maar wat voor verhaal had je in gedachten, of had je nog geen idee? Of wil je daar liever over mailen (anders kan iedereen alles lezen voordat het verhaal is begonnen.)

Of wil je eerst iets lezen?

alles staat op mijn andere computer maar ik kan nu wel iets schrijven, even snel!?

Laat maar, er is al iemand gekozen haha.

ik wil wel meedoen =)

Naam:Remy
Leeftijd:14 jaar
Genre (realiteit, fantasie, etc.): ik vind alles best =)

Als je dat wilt? Een stukje is wel handig, maar ik had nog geen idee. Ik dacht: laat ik eerst wachten en dan met diegene een onderwerp en die dingen bedenken. Ik dacht aan mailen, ja. Hangt er natuurlijk vanaf wat jij wilt.

@ beyourseeelf

Ja, samen iets bedenken is leuk. Ik zal je even mijn e-mail noten, en ehm, nouja, een stukje schrijven. Het word niet lang ofso, ik schrijf gewoon iets korts…
Oh, wacht, ik heb toch iets gevonden op deze computer. Het is alleen wel van een paar maanden geleden. ik note het je NU, samen met mijn e-mail!

Is goed!