Gezocht: schrijvers die een verhaal met me willen maken

Heeyy,

:cold_sweat: Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen… Maar ik zou graag een verhaal willen maken samen met iemand anders. Als je interesse hebt graag reageren! :grinning:

Ik hoop trouwens dat dit hier mag…

Groetjes,
iloveyoujoof

Misschien kun je iets vertellen over het genre waarin je wilt schrijven en hoe oud je bent? Je geeft nu heel weinig informatie.

ah jha dat was ik dus vergeten :stuck_out_tongue:

Ikzelf ben op het moment nog 17 jaar. Volgende week word ik 18.
Het liefst een genre als liefde, cliché dingen. maar op zich maakt het mij niet erg veel uit. Als het fantasy word of horror vind ik het ook wel leuk. Ik ben dus heel flexibel.

Misschien heb ik ook al wel een soort verhaal bedacht. Over een leraar en een leerling die verliefd op elkaar worden. Dit hoeft niet perse, maar het is misschien al een beginsel…

hey, ik weet niet of je nog iemand zoekt om een verhaal mee te schrijven, maar het lijkt me echt heel leuk! laat maar weten of je het wat vind! x

Hey! Ik barst momenteel ook van de inspiratie over nieuwe verhalen, maar ik zie dat xCheffie eerder was. Ik snap dan dat ik niet word gekozen natuurlijk :wink: Mocht iemand anders wel interesse hebben mag je altijd een note sturen!