Gezocht roze h&m shirt

hallo
Ik heb gisteren zo’n leuke roze trui gezien bij H&M divided en ik heb hem niet gekocht.
Ik kan die trui nérgens meer vinden en er is nergens een divided in de buurt.
Ook kan ik nergens een plaatje vinden dus ik ga hem even proberen te omschrijven.

Het was een lichtroze fijngebreide trui van dik stof (je kan er dus niet doorheenkijken zoals bij sommige vestjes) hij viel een beetje strak rond je heupen en wat wijder om je lichaam. Hij was er ook in het grijs en er zaten 2 of 3 knoopjes bij je schouder. Ik had een 34 aan, maar ik vond hem voor het mooie net iets te wijd zitten en een 32 hadden ze niet.
weet iemand waar ik deze trui kan vinden want ik wil hem heel graag.
ik kan hem ook niet bestellen want hij staat niet op internet.

alvast bedankt!

sorry weet ik niet

up - geen idee

Ze hebben nooit 32 bij H&M. 34 is het kleinste.

hhaha oooh vandaar, ik zat al overal te zoeken!
nouja dankjewel

geen idee welke trui je bedoelt. maar 32 is er inderdaad niet vaak. ik heb 1x een broekje maat 32 gekocht bij divided, verder nooit gezien

ze hadden vroeger (echt jaaren terug) wel altijd standaard 32 in hun collectie zitten, nu is dat niet meer en de maten vallen soms ook wat raar

sorry, 32 verkopen ze (niet meer). ik weet hoe frustrerend het kan zijn als iets niet past (of het is te duur) en je wilt het zo graag hebben. dan ga je elk ander kledingstuk (of whatever) daarmee vergelijken en kan je (volgens jezelf) niets leukers vinden haha :stuck_out_tongue: dus ik kan je alleen nog maar veel succes wensen met een ander leuk shirtje vinden :slightly_smiling_face:

haha ja balen, en om eerlijk te zijn koop ik nooit divided want dat zit hier niet in de buurt.
maar hij was zo leuk, maar ik ga geen geld uitgeven voor iets wat niet mooi past!
bedankt allemaal!
(topic mag wel gesloten worden)