Hey,
Ik was vandaag mijn kamer wat aan het herinrichten en kreeg het idee om een va mijn muren te gebruiken voor herinneringen aan reizen en dergelijke. Nu heb ik al een grote wereldkaart opgehangen en ik zou er rond graag postkaartjes hangen van plaatsen waar ik geweest ben. Jammer genoeg heb ik niet meer van al die plaatsen kaartjes liggen en kan je deze ook niet zomaar op internet kopen. Kan iemand mij helpen? De kaartjes mogen gerust beschreven zijn (die kant zie je toch niet) en ik ben bereid de verzendingskosten en een eventuele kleine bijdrage te betalen. Ik zoek nog kaartjes van: Londen, Milaan, Barcelona, Kroatië, Mallorca, Trier, Boedapest, het Balatonmeer en het Gardameer.
Wie kan en wil me helpen?
Dankjewel voor de tip! Ik ga het zeker eens bekijken.
Postcrossing is inderdaad ontzettend leuk Maar je kunt niet bepalen uit welk land je een kaartje wilt ontvangen, je kunt wel voor specifieke kaartjes vragen…
Heb er intussen zelf al 3 verstuurd Het is inderdaad niet echt een antwoord op mijn vraag, maar het lijkt me echt wel een supertof initiatief!
ik heb allemaal kaartjes uit de plaatsen die jij wilt hebben, via postcrossing haha. alleen heb ik ze al op mijn eigen muur gehangen, sorry!