Gezocht Organisatoren voor start van Bootcamp club

Hoi hoi,

Mijn idee is om een bootcamp club op te richten. Eens per maand met een groep dames sporten.
Het doel van deze post is om meiden te vinden die geïnteresseerd zijn om dit met mij op te zetten.
Tot nu toe is het alleen een idee, en deze wil ik werkelijkheid maken.

http://www.workthates.nl/wp-content/uploads/2013/06/Schermafbeelding-2013-06-02-om-21.53.47-kopie.png

Dus, ben je een gezellige meid die

• Sport en gezondheid op nummer 1 heeft staan
  • Je bent sociaal en vind het niet eng om een praatje te maken met iemand die je nog niet kent
  • Goed kan organiseren
  • Kan samenwerken
  • Minstens 18 jaar is

Reageer dan en vertel wat over jezelf!

http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2012/10/the-saturdays-get-their-workout-on-yoga__oPt.jpg

Een heel leuk idee, maar ik denk wel dat het handig is om te kijken in welke omgeving.
En 1 keer per maand vind ik erg weinig

Super leuk idee!

Ik heb wel interesse. Heb redelijk veel kennis wbt krachttraining, cardio (m.n. hardlopen, korte en lange afstanden) en voeding ( maar is hier natuurlijk niet relevant )
En heb t op dit moment wat rustiger met school (universiteit), en gratis ov (week)
Ben 21 jaar.
Doe op dit moment 3x per week krachttraining en 3 keer hardlopen. Train voor de zevenheuvelenloop in Nijmegen ( 15km )

Studeer in Nijmegen en woon tussen Nijmegen en Den Bosch :slightly_smiling_face:

Ik wil het graag breed opzetten en door heel Nederland houden. Zodat er mensen mee kunnen doen ongeacht waar ze wonen.

Natuurlijk kunnen we ook vaker een bootcamp houden, dat ligt helemaal aan wat de organisatoren (ik en een paar andere dus, en hopelijk jij ook :slightly_smiling_face:) willen. Misschien kunnen we het zelfs wel elke week doen!

MM, ik heb je een PB gestuurd!

UP!

als het in mijn omgeving komt zou ik wel mee willen doen.
ik ben 18 jaar
ik sport 4/5 keer per week voornamelijk krachttraining.

Het event komt in principe overal in Nederland. Zo kan iedereen meedoen wanneer het haar uitkomt. Waar ik op dit moment naar zoek zijn geen deelnemers, maar meiden die het met me willen organiseren!

UP

godver ben 17, leuk idee overigens. Zie dit maar als een up !

Wanneer word je 18?

Het lijkt me erg leuk, maar weet niet of ik er genoeg tijd voor heb. Naast m’n studie organiseer ik feesten bij de studievereniging en ik tennis / fitness.
Maar, ik heb redelijk wat ervaring met spieroefeningen en ik ken er veel. Ook kan ik goed organiseren. :slightly_smiling_face:
Ben trouwens 18 & studeer in Utrecht.

Ik heb wel interesse!
Ik ben 20 jaar, afkomstig uit omgeving Leiden en houd van dingen organiseren. Doe ik ook al binnen studenten- en studievereniging (momenteel zelfs met een bestuursjaar), maar ik houd enorm van sport en het lijkt me leuk daar ook iets mee te doen.
Ik heb een behoorlijke achtergrond in het hardlopen (loop nu zo’n 8 jaar en heb zondag mijn eerste halve marathon met obstakels) en daarnaast doe ik 4-5 keer per week krachttraining. Buiten het wedstrijdseizoen houd ik ook van boksen en paaldansen. Het wedstrijdseizoen, dat loopt nu, houdt voor mij obstacle running en mud races in. Eigenlijk categorie ‘bootcamp in een wedstrijd’. Ik denk dat ik er dus ook wel tussen pas qua oriëntatie (en inmiddels ook wel qua ervaring). Afgelopen jaar heb ik 7 races gehad (als ik die van zondag meereken) en het valt me op dat er maar weinig vrouwelijke deelnemers zijn, dus als ik via bootcamp meer mensen mee kan krijgen is dat ook mooi meegenomen!

Ik heb jullie beide een Note gestuurd. :slightly_smiling_face:

Ik ben nog steeds op zoek naar meer geintresseerde dames!

Ik heb geen note ontvangen! Maar die inbox doet wel vaker raar, zal ik jou eerst proberen te noten?

^ was bij mij inderdaad ook zo, daarna werkte het wel!

Er worden nog steeds meiden gezocht!
Voornamelijk meiden die de bootcampen willen geven, maar hiernaast mee willen denken over het plan & dingen zoals data, trainingen, oefeningen, etc.

Inderdaad, werkte bij Kim ook niet. Zou top zijn als je me even een note stuurt!