Gezocht: meiden met eetstoornis

Hoi meiden,

De titel van dit topic klinkt misschien raar, maar ik ben op zoek naar meiden met eetstoornis of die een eetstoornis hebben gehad. Ik ben derdejaars student journalistiek en samen met mijn groepje zetten wij een magazine op voor mensen (met name tieners) met een eetstoornis. Wij richten ons op anorexia of boulimia nervosa, dus geen obesitas. Voordat we het tijdschrift op kunnen zetten, moeten wij een aantal dingen onderzoeken. We moeten in beeld brengen wat voor types in de doelgroep zitten. Daarom zoek ik een aantal meiden die mij willen helpen. Ik zal vragen stellen over je activiteiten, interesses en opinie. Dit mag natuurlijk geheel anoniem. Daarbij hoef ik de reden van je eetstoornis niet te weten, maar je mag het er natuurlijk bij vertellen. Je kunt mij een mailtje sturen naar joycevanwijngaarden@hotmail.com of je mag uiteraard ook een berichtje sturen op mijn Girlscene account.

Aangezien mijn groepje en ik niet bekend zijn met eetstoornissen, weten wij niet precies wat jullie willen lezen in het magazine. Dus alle tips zijn welkom. Wat zou jij graag willen lezen? Wij willen een fris tijdschrift maken om meiden met een eetstoornis te helpen en een steuntje in de rug te geven. Misschien heb je goede ideeën of wil je er zelf in staan met je verhaal, laat mij dat dan even weten!

Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

Groetjes Joyce

-----------------------------------------
UPJE: