Gezocht: logeeradres in Amsterdam

Hee meiden,

Na de zomervakantie ga ik studeren en ik heb voor de studie Universitaire Pabo gekozen. Ik heb 3 dagen les in Zwolle en 2 dagen (dinsdag en woensdag) in Amsterdam. Omdat ik in Overijssel woon, zoek ik een adres waar ik (tegen een vergoeding) op dinsdagavond kan blijven slapen.

Weten jullie misschien iemand die wel een logé wil hebben op de dinsdagavond?

Liefs,
Anneloes

Misschien is het handig als ik wat over mezelf vertel:

Ik ben 18 jaar oud. Ik ga dus volgend jaar Universitaire Pabo studeren in Zwolle en Amsterdam. Ik ben snel tevreden; het maakt me niet uit of ik op een luchtbed of matje moet slapen, als het maar schoon en droog is. Ook zal ik geen overlast geven; mijn plan is om op dinsdagavond op balletles te gaan en zodra ik op mijn logeeradres ben te gaan studeren. Ik hoef geen eten; hier zal ik zelf voor zorgen.

Mijn logeeradres hoeft niet per se IN Amsterdam te zijn, maar wel in de buurt van Amsterdam!

ik woon in amsterdam haha.
lijkt me best wel gezellig eigenlijk :stuck_out_tongue: ik woon alleen met mn moeder en die werkt altijd
ik ben 17, dit jaar mn havo diploma gehaald…
mn moeder is er nu niet maar het lijkt me best wel leuk hahaha
maar dan lijkt het me wel fijn om eerst even een x af te spreken
als het echt gebeurd krijg je vanzelfsprekend gewoon een goed bed en alles :stuck_out_tongue_winking_eye:
we hebben wel een hond, ik weet niet of je dat erg vind?
ik woon trouwens twee minuten van een mcdonalds vandaan, misschien handig om te weten…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Het lijkt mij ook heel gezellig! Het is echt zo moeilijk om een adres te vinden, want je komt al snel bij kamers terecht en dat is veel te duur (omdat ik er maar 1 nacht ben). Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken, maar overleg het maar eerst met je moeder. En een hond is totaal geen probleem, want ik heb zelf ook een hondje. Die mcdonalds is natuurlijk wel een pluspunt hè? hahaha

Hihi wat leuk! Helaas woon ik niet in de beurt, succes!

jaa!!
we hebben best een groot huis en zeker omdat we maar met twee mensen wonen is er genoeg ruimte. wij hebben een bid- kamer leegstaan waar wel een bed instaat en een bureau’tje. die kamer zit wel naast het washok waar de wasmachine staat en onze wasmachine maakt veel geluid als ie aan het draaien dus daar zou ik even iets op moeten verzinnen. maar die kamer gebruiken wij dus om te bidden enzo. maar dat is geen probleem want dan doen we dat op dinsdag gewoon ergens anders. verder heb ik een debiele buurman die heel eng kan doen dus daar moet je maar even niet naar kijken, als iemand de straat in komt gaat hij je helemaal aanstaren en hij staat soms zomaar aan de deur hahaha.

Ik woon niet in de buurt, maar succes!

ik woon helaas niet in de buurt van amsterdam dus zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Hahaha, je moet het jezelf niet te moeilijk maken hè. Ik zou al lang blij zijn als ik een dak boven m’n hoofd heb op dinsdagavond :wink: Welk geloof hebben jullie? Ik ben zelf protestants. Ik hoop dat dit geen probleem is. (Ik heb je trouwens genote)

Leuk voor jullie allebei in ieder geval, veel succes verder topicstarter :slightly_smiling_face:

Ik woon dichtbij Amsterdam en qua ruimte zou het vast wel passen, maar denk niet dat mijn ouders het zien zitten… :’) sorry!

Omhoog! Ik ben nog steeds op zoek!

Vlak bij Amstel?

Ik zal t mn broer doorsturen :slightly_smiling_face: die woont in een containerwoning

een herrie wasmachine kan je oplossen door een anti tril mat ik weet het reclame, maar ik kwam er sinds vorige week achter en het schijnt echt geweldig te zijn!

Leuk! Maar ik woon in Groningen, haha

Ik snap je reactie niet helemaal… wat ga je hem sturen?
Dat ik iets zoek of dat brokenmirrorr misschien iets heeft?
Want in dat laatste geval moet ik je teleurstellen;bij brokenmirror kan het helaas niet :frowning_face:

Ik ben nog steeds op zoek mensen… iemand? :grinning:

Haha, ik woon in het Amsterdam centrum en in Amsterdam Oost.
Misschien dat je in een van de huizen kunt logeren. (:

Ik woon in Friesland, dus dat gaat niet lukken…
beschouw dit maar als een up!