GEZOCHT: leuke online winkels voor kleine maten

Hee allemaal!
Ik ben 15.
Ik heb maat XS maar bij broeken vaak nog kleiner en kwa jurkjes/rokjes etc is XS vaak zelfs te groot. Dus heb ik vaak XXS. Ik zou dus graag wat leuke online shops voor kleine maten willen weten! Ik ken Kenzaa al.
Dankjewel alvast xx.

Zoekfunctie!

Asos heeft trouwens ook hele kleine maatjes.

bij the sting heb je ook vaak dingen in xxs.

kenzaa.

Mango?

Haha thanks , ik heb al gezocht op google voor online shops, maar ik wil een beetje dat ‘orginele’ en niet zo H&M.

Klinkt dom, maar de kinderafdeling van de h&m heeft soms ook hele leuke dingen!

Ja dat probleem ken ik wel, dat had ik altijd met broeken. Ik haalde ze dan gewoon bij de kinderafdeling van de H&M! Daar hebben ze nog best wel leuke skinnies enzo. Oh en river island verkoopt ook maat 32, misschien kan je eens kijken of die maat wel goed valt (:

Haha klinkt niet dom! hoewel ik me bestwel schaam op de kinderafdeling hihi. Maar voor een zwart kort rokje! Why not.

asos petite.

die ken ik dus al (:

bershka, maar dat is geen online shop. Maar daar pas ik XL niet eens, terwijl ik normaal M of soms S heb…

www.kenzaa.nl

Ik ben ook klein, en ik ga altijd naar de kinderafdeling van de Zara voor mijn broeken. Die broeken passen me echt perfect :grinning:

Dat had ik dus ook, ben nu tenminste wat gegroeid.
pimkie, berskha …

Ik wikde kenzaa al zeggen, maar die ken je dus al. Voor de rest heb je voor zover ik weet bij asos asos pitite. Ik had vroeger tzelfde probleem ik vond ook nooit iets.

-

dankje (: allemaaal. i kwas naar de pimkie in frankrijk. Daar vond ik echt dingetjes! x

yesstyle.com

Aziatische kleding sites ? Die hebben kleine maten.