Gezocht leuke camping frankrijk voor ouders met jongeren.

hai,
ik ga aanstaande zomervakantie op vakantie met mijn ouders, ik ben dan 17.
We willen graag naar Frankrijk en een beetje in de Loire streek.
Maar… Nu wil ik graag naar een camping waar wel meer kinderen van mijn leeftijd zitten (liefst nederlanders) en waar ik me gewoon een beetje kan vermaken. Niet dat ik het met mijn ouders niet leuk vind, we hebben vorig jaar veel leuke dingen gedaan en bezocht, maar die gaan op een gegeven moment ook met een boek en een wijntje zitten…
Vorig jaar dachten we een leuke camping te hebben maar toch op verkeken.
Dus ik vroeg me af weten jullie een leuke camping!? Ik ben dus 17 dan, en mijn broertje is 15.
Te ver richting zuidfrankrijk is geen optie want mijn vader moet ivm de boerderij heen en weer kunnen rijden (nee niet elke dag, maar de mogelijkheid moet er zijn).

Laat maar horen! Ik ben benieuwd!

Pff, geen flauw idee.
Moet je ff googlen? :stuck_out_tongue:

Ja weet ik :stuck_out_tongue: Maar ik kan niet goed iets vinden, omdat het niet te ver mag zijn…

Wel per se in Frankrijk?

www.camping-frankrijk.nl

ik heb daar ook gezocht, je moet dan bij reacties kijken wat de mensen ervan vonden, zie je ook reacties van ouders + jongeren.

Als je even zoekt op www.zoover.nl kun je je eisen invoeren en heel veel uitgebreide reacties lezen. :slightly_smiling_face:
Ik ga meestal naar Zuidfrankrijk dus heb niet echt tips voor 1 specifieke camping…
De laatste x dat ik bij de Loire zat, was ik 11 haha.

Ik ben vorig jaar naar de Vendee geweest. Camping Les Biches. Ik was samen met mn nicht(je). Ik was toen 16 en zij 13. We hebben ons prima vermaakt. Er waren ook best veel Nederlanders, elke avond naar het ‘Nederlandse kampvuur’ (waar dus alleen Nederlanders kwamen). Op een gegeven moment zaten we daar met 20 man. Supergezellig was dat. Er was ook een ‘disco’ en vaak karaoke. Het was niet superluxe maar het was wel heel leuk ^^

je zal je camping maar les bitches noemen …
In iedergeval
ik ga al 7 jaar naar de zelfde camping maar die is wel heel erg zuidelijk …
Serignan Plage heet die camping, voor 70% met Nederlanders, en vanaf dat ik 8 ben kom ik daar dus, en ik had altijd wel leeftijds genootjes enzo! Dus voor elke leeftijd wel wat.

Oeps verkeerd geschreven het is zonder t.
xD
Maar iedereen noemde het zo xD
Het betekent ‘hert’ in het frans dacht ik.

haha les bitches,

ik ga kijken!

Cirkel reizen heeft een geweldige camping in Frankrijk!
zoek op Google maar eens Cirkel reizen. Je kunt ook activiteiten doen met de groep (zoals een dagje Barcelona) en voor de 16+ers gaan ze 2x op stap in Frankrijk zelf.

Oke, ja ik kan neit zo’n weg wijs uit die site, want we zijn dus met mijn ouders en mijn broertje van 15 he? En we willen gewoon op een camping, met wat te bezoeken in de buurt maar niet dat we continue op het strand liggen of juist door bossen rennen :stuck_out_tongue:

Nog iemand?

ik weet niks sorry, maar wij zoeken ook nog een camping in frankrijk voor ouders en (2) tieners.
ik hou dit topic even in de gaten, upje! (:

M’n ouders gaan met me zusje(17) + vriendin(16) naar La Plaine Tonique!
Is niet zo ver (800km dacht ik) en ziet er voor mijn idee ook leuk uit! Ga zelf niet mee omdat mijn vakantie met vriendinnen in die periode valt, anders was ik meegegaan!

Club de Vacances Duravel is leuk. Maar misschien is dat iets te ver om heen en weer te rijden, ik weet niet precies hoe ver het is.

ik hou niet van campings :blush:
maaar er zullen er toch genoeg zijn?

Ik ga deze zomer naar zuid frankrijk, naar palavas camping. Ik weet niet of 't daar leuk is want het is mijn eerste keer ;p.

oeh zelfde probleem!

ik zit te twijfelen of ik nog mee zal gaan,

ik ben dan 16 of 17 (ben in de vakantie jarig) en mn broertje is 14.

papa en mama willen het liefst ook niet zo ver weg!

Bedankt voor de reacties!
Alleen mijn ouders vonden de twee genoemde campings helaas te ver… Jammer, want ze leken me wel leuk!