Gezocht! Kleurmodellen met lef!*wedstrijd*

[b]Hey!
Mijn naam is Liesbeth! en ik ben opzoe naar een model die lef heeft!
Het is voor een wedstrijd ( bij mij op school) dus het is niet zo dat ik het niet kan… geen zorgen dus.
Het is alleen wel de bedoeling dat het haar gekleurd wordt in sowieso meer dan 2 kleuren, daarna moet ik het omvormen en/of opsteken dat ligt er nog een beetje aan welke kleuren ik ga gebruiken.

Het is in Amsterdam bij het Weesperplein de datum is maandag 5 december.

Ik zou het super leuk vinden als iemand mee zou willen gaan!
Ik hou er zelf wel van dat het wel een beetje apart is dus een beetje avantgarde.

Stuur maar een berichtje als je intresse hebt!

Alvast bedankt(:
[/b]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqd7jhSYWA1qilgeeo1_500.png

http://data.whicdn.com/images/7649987/tumblr_leyjedLrrf1qc3d2ho1_500_thumb.jpg

Dit is een beetje het idee, het kan natuurlijk ook minder extreem(:

Ga je met kleurspoelingen werken? Of echt met verf…

Super vet! Alleen jammer dat ik pluizend krullend haar heb :frowning_face:

Onwijs vet! Maar ik weet niet of ik dat durf…
Al heeft Audrey wel altijd prachtig haar…

hmm… laat dit nog maar even gelden als een upje :slightly_smiling_face:

Wat je zelf wilt, het ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke kleuren we gaan gebruiken;)

Op sinterklaas :'D
Maar niks voor mij.

Je mag de kleur gewoon zelf kiezen natuurlijk! Dus het hoeft niet persee heel extreem! ( maar is wel het leukste natuurlijk)

Maar, ik heb bijvoorbeeld licht bruin haar… dan moet je toch eerder gaan bleken of niet?

oah, dat lijkt me wel vet eigenlijk,
maar je zegt dat het ook met kleurspoelingen kan?
want dan wil ik er wel even over nadenken (:
ik woon wel ver weg trouwens, dus ik weet niet zeker of dat wel handig is.

Ja dat zou ik inderdaad dan wel doen, dan komen de kleuren er wel feller uit. dus krijg je wel het mooiste effect!

Het kan bijvoorbeeld met directions, dat zijn semi permanente kleuren! alleen heb je zoals ik net zei een mooier effect als je het eerst bleekt

waar woon je eigelijk want ik woon zelf in Hoorn, je mag ook met me meerijden dan hoor xD

ik zou dat heel graag willen maar jammer genoeg zit ik dan met de afstand:(

Mehh, lijkt mij wel heel gaaf maar ik heb mijn haar laatst knalrood geverfd. Dus denk niet dat dat pakt?

Waar wonen jullie allemaal? jammer zeg, dat iedereen zo verweg woont! Als iemand mee wil vergoed ik je (trein)reis wel XD

ik kom zelf dan vannuit nijmegen, maar ik heb wel een OVtje…
oeeeh i’m thinking about it…

Knalrood is sowieso al leuk! kan je wel andere kleuren bij doen alleen ligt er een beetje aan welke kleuren, en anders kom je weer uit bij het hele haar te blonderen, en dat is een beetje zonde.
Maar er zijn wel genoeg opties (:

haha ik woon dicht bij hoorn, maar ben hier te schijterig voor. Past ook niet heel erg bij mijn meisjes-achtige kledingstijl… Dit is dus een up

Jaa super leuk ik hoop het !:smiley: Ik wil je reis vergoeden haha ! om je tegemoet te komen :wink:
Ik ben zo blij al toen ik hoorde over die wedstrijd! echt mijn ding gewoon (:

ik heb een bobline en donkerbruin haar, daar heb je vast niets aan toch?